Kot pojasnjujejo v podjetju, kar 45 % Kanadčanov namreč meni, da različne omake zavzemajo preveč prostora v njihovih hladilnikih, pri generaciji Z pa ta odstotek poskoči na 65 %.
Z bližajočim se toplejšim vremenom se bo veliko potrošnikov lotilo spomladanskega čiščenja, ki pogosto vključuje tudi čiščenje hladilnika, kjer imamo pogosto živila, ki jim je potekel rok trajanja. Pravzaprav kar 60 % Kanadčanov priznava, da včasih uporabljajo omake po pretečenem roku in da bile predolgo v hladilniku.
Da bi spodbudili potrošnike, da očistijo svoje hladilnike in da ne uporabljajo starih omak, so iz Hellmann'sa na Instagramu povabili Kanadčane, naj podjetju pošljejo fotografijo svoje najstarejše omake v hladilniku.
Vsi, ki bodo poslali sliko, bodo prejeli poseben popust pri nakupu izdelkov iz linije Hellmann's Flavors, lastnika najstarejše omake pa čaka posebna nagrada, so sporočili iz družbe.
Iz Hellmann'sa so pred tem že sprožili podobne pobude, namenjene opozarjanju na problem zavržene hrane, vključno s "pametnimi kozarci", ki spreminjajo barvo etikete glede na temperaturo v hladilniku. Kozarce je razvil Ogilvy UK kot odgovor na odkritje, da je na milijone hladilnikov pretoplih (okoli 7 °C, namesto pod 5 °C), kar je razlog hitrejšega kvarjenja hrane.
Vir: Little Black Book
Foto: Hellmann's