SLO bocni levo
SLO bocni desno

Spar se je predstavil na dogodku Business Hive

Slovenija

20.03.2025

Predstavniki Spara so se udeležili mednarodnega študentskega "case-solving" tekmovanja Business Hive in za študente pripravili "business case"(poslovno predstavitev op.p.) o tem, kako pridobiti in zadržati mlajše kupce (18–34), okrepiti povezanost z njimi ter doseči, da bi Spar postal njihova prva izbira pri nakupu živil in drugih potrebščin.

Business Hive je letos je potekal med 14. in 16. marcem na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani.

Poleg Spara je v projektu sodelovalo še pet drugih podjetij oz. t.i. "case providerjev" (Atlantic Grupa, EY Parthenon, Knauf Insulation, Lek in Ixtlan Team), pri čemer se je za reševanje Sparovega izziva odločilo maksimalno število skupin (7). 

Po podrobni predstavitvi izziva so imele ekipe na voljo manj kot 72 ur, da pripravijo svojo kreativno rešitev za predstavljen problem, v tem času pa so jim bili iz Spara na voljo za vsa njihova vprašanja in usmeritve. 

Po kreativnem vikendu, polnem spremljajočih aktivnosti, druženja in navezovanja poznanstev, je imela vsaka ekipa na voljo 7 minut za predstavitev svoje ideje.

Študentje so navdušili z raznolikimi rešitvami, ki so dale boljši vpogled v razmišljanje mladih in bodo Sparu lahko pomagala pri pripravi strategije za povečanje štrvila nakupov mladih kupcev. 

Po tehtnem premisleku so za zmagovalce razglasili ekipo študentov, ki je pripravila predstavitev pod sloganom StudentPAR. 

Zmagovalne ideje, ki so jih za svoj "bussiness case" izbrali predstavniki podjetij, so nagradili z referenčnim pismom in denarno nagrado v znesku 1000 evrov.

Vir/Foto: Spar Linkedin