Včeraj je v Zagrebu potekal eden najpomembnejših dogodkov v FMCG marketinški industriji, tradicionalni Marketing Summit 2025, ki je privabil več kot 350 udeležencev in je bil najbolj obiskan doslej. Na konferenci so ponovno ponudili priložnost za izmenjavo idej in vpoglede v trende, ki oblikujejo prihodnost FMCG industrije.
Uvodni govor na summitu je imela Jelena Lazarić, glavna urednica revije InStore in programska vodja Marketing Summita. Izpostavila je pomen inovacij in prilagajanja v času hitre digitalizacije in spreminjanja potrošniških navad.
Prvo predavanje na temo trendov, ki spreminjajo pravila igre v FMCG industriji, sta predstavili Marina Zrile, Sales Manager iz Ipsosa, in Jelena Jakšić Matovina, Research Manager iz Ipsosa. Predstavili sta rezultate Ipsosove globalne raziskave, ki vključuje tudi hrvaško tržišče. Ključni trendi, ki so jih poudarili, so individualizem, trajnost, ravnovesje v življenju in prilagoditev blagovnih znamk novim zahtevam potrošnikov.
Emina Maslić, Strategic Analytics & Insights Sales Enablement & Performance Leader iz NielsenIQ, je govorila o načinih za ohranjanje vezi s potrošniki. Poudarila je pomen kreativnih vsebin, novega oblikovanja embalaž, inovacij in vključevanja potrošnikov prek ustreznih komunikacijskih kanalov, kar povečuje njihovo zvestobo blagovni znamki.
V digitalnem kontekstu je Stjepan Mađarčević, Regional CPG Partnership Manager iz Wolta, predstavil Wolt Ads kot inovativno rešitev za povezovanje blagovnih znamk s kupci in spodbujanje prodaje. Izpostavil je, kako oglaševanje v aplikaciji poveča vidnost izdelkov in spodbuja nakup s personaliziranimi priporočili in promocijami.
Klara Kovačević, Digital Growth Specialist iz Googla, in Andrej Tonković, direktor marketinga v Arboni, sta predstavila revolucionarno vlogo umetne inteligence (AI) pri Google oglaševanju v FMCG sektorju. Predstavila sta, kako AI omogoča personalizirane uporabniške izkušnje, ki povečujejo rast in lojalnost blagovni znamki.
V drugem delu summita je Vittoria Gambirasi, globalna marketinška strateginja, izzvala občinstvo z vprašanjem: »AI: Is this the End of the Big FMCG Organisations?«. Razpravljalo se je o spremembah in izzivih, s katerimi se soočajo velike blagovne znamke v digitalni ekonomiji. Gambirasi je opozorila, da morajo blagovne znamke razviti večjo agilnost in inovativnost, če želijo ostati konkurenčne.
Primož Hvala, prodajni trener, svetovalec za spremembe in motivacijski govornik, je navdušil s predavanjem o integraciji prodaje in marketinga. Poudaril je, kako lahko tesno sodelovanje teh dveh oddelkov močno spodbudi rast in poveča vpliv blagovne znamke.
Po odmoru za kosilo je Robert Jozić, Managing Director Schwarz Media, govoril o odnosu med maloprodajo in mediji (Retail vs. Media). V svoji predstavitvi je izpostavil priložnosti, ki jih ima maloprodaja za razvoj v močnega medijskega akterja. Poudaril je pomen integracije maloprodaje, medijev in oglaševanja za ustvarjanje dolgoročne vrednosti.
Summit so zaključili z okroglo mizo z naslovom: »Kako uravnotežiti interese blagovne znamke, trgovca in kupca«, ki jo je moderiral Kristijan Matijašević. Panelistke so bile Dunja Delić, direktorica Sektorja marketinga v Konzumu, Sanja Garaj Miloš, Head of Corporate Marketing v Podravki, in Jelena Jelenc, direktorica marketinga za strateško poslovno področje pijač iz Atlantic Grupe. Razpravljali so o izzivih in strategijah za uspešno marketinško sodelovanje, ki koristi tako blagovnim znamkam, trgovcem in potrošnikom.
»Vsako leto Marketing Summit raste, prav tako pa tudi naša skupnost. Ponosna sem, da imamo priložnost združevati vrhunske strokovnjake, izmenjevati ideje in se navdihovati med seboj. V svetu, ki se spreminja z neverjetno hitrostjo, še posebej v marketingu, so takšni trenutki povezovanja in učenja neprecenljivi. Zahvaljujem se vsem govornikom, partnerjem in udeležencem, da skupaj ustvarjamo prihodnost FMCG industrije in pri tem tudi uživamo,« je povedala Jelena Lazarić, glavna urednica revije InStore in programska vodja Marketing Summita.
Dogodek je bil odlična priložnost za mreženje in nadaljnji razvoj poslovnih stikov. Številni udeleženci so poudarili, da je prilagoditev novim trendom ključna za uspeh v FMCG sektorju v letu 2025. Rekordna udeležba je pokazala, kako pomembni so dogodki, kot je Marketing Summit, za izmenjavo znanja, navdih in povezovanje strokovnjakov iz industrije. Kakovostna vsebina, navdihujoči govorci in praktični vpogledi v aktualne trende in inovacije niso privabili le velikega števila udeležencev, temveč so številne spodbudili k aktivni udeležbi in deljenju lastnih izkušenj.
Vir: InStore Hrvaška
Foto: Robert Frančišković