»V Lidlu Slovenija vedno iščemo nove rešitve, da bi svojim kupcem ponudili kar najboljšo nakupovalno izkušnjo. S celostnim, večkanalnim pristopom združujemo digitalno in fizično uporabniško izkušnjo ter kupcem omogočamo še večjo prilagodljivost med nakupi. Verjamemo, da bo Lidl Pay našim kupcem prihranil čas ter izboljšal njihovo nakupovalno izkušnjo«, je ob uvedbi storitve Lidl Pay povedala Andreja Pirc, vodja projekta Lidl Pay in vodja oddelka Računovodstvo v Lidlu Slovenija.
Iz Lidla sporočajo, da Lidl Pay prinaša naslednje "pluse"...
Hitrejše plačevanje: Brez iskanja gotovine ali kartic.
Priročnost: Ni preklapljanja med različnimi aplikacijami, saj so popusti in plačilo na voljo na enem mestu.
Zaupanje in varnost: Storitev je skladna z najvišjimi standardi varovanja podatkov.
Plačevanje storitev Lidlovih e-polnilnic: Z Lidl Pay je možno tudi plačilo polnjenja e-vozil, pri čemer lahko uporabniki koristijo ugodnejšo ceno.
Dodaten trajnostni bonus: Z možnostjo vklopa funkcije »Ne tiskaj računa” prispevamo k manjši porabi papirja.
Vir/Foto: Lidl LinkedIn