Kozmetični trgovec je imel težave tudi v drugih državah. Zaprli so skoraj polovico od 198 trgovin v Veliki Britaniji in 33 od 105 trgovin v Kanadi. Odpustiti so morali več sto ljudi, je poročal že lani Bloomberg.
Prodaja je bila v božičnem času pod pričakovanji, dva meseca pozneje pa je britanska družba že začela s stečajnim procesom. Že pred tem, v mesecu maju je kozmetični trgovec zaprl obe poslovalnici v Sloveniji. Tako na ljubljanskem Rudniku kot v mariborskem Europarku.
Podjetje ima oz. je imelo 45 trgovin v Nemčiji. V mnogih velikih mestih se trgovina znane blagovne znamke nahaja v središču mesta.
Nekdanji šef Karstadta Stefan Herzberg je nekatere od poslovalnic rešil in še poslujejo. Prevzel je 21 kozmetičnih trgovin. To je pomenilo, da je več kot 180 delavcev uspelo obdržati svoja delovna mesta.
Prva trgovina Body Shop je bila odprta v Brightonu leta 1976. Že takrat je bila blagovna znamka znana po svojih etičnih vrednotah in kozmetičnih izdelkih, ki so temeljili predvsem na naravnih sestavinah. Podjetje je imelo več kot 900 trgovin po vsem svetu, poročajo nemški mediji.
Verjetno so najpomembnejši razlog, da se morajo poslovalnice zapirati, visoke najemnine. Seveda poleg velike konkurence v spletni maloprodaji, poročajo nemški mediji.
Svetovno znana lepotna blagovna znamka The Body Shop je prispela v Slovenijo leta 2017. Blagovna znamka svoje kupce navdušuje že vse od leta 1976, saj jo zaznamuje preplet naravnih sestavin, starodavnih receptur in sodobne tehnologije. The Body Shop že 30 let izvaja program pravičnega trgovanja, ki je vključeval 26 partnerjev iz 21 držav sveta.. The Body Shop izdelki so 100 % vegetarijanski, večinoma tudi veganski in niso preizkušeni na živalih. Body Shop je bila prva svetovna lepotna blagovna znamka, ki se je začela boriti proti preizkušanju na živalih v kozmetiki in je prvo podjetje, ki je bilo leta 1997 certificirano z znakom Leaping Bunny. V Sloveniji so bili izdelki The Body Shop najprej na voljo v spletni trgovini. |
Vir: Nemški mediji
Foto: The Body Shop