Po novih pravilih morajo popusti v supermarketih zdaj temeljiti na najnižji ceni izdelka v zadnjih 30 dneh in ne na predlaganem popustu dobavitelja.
Ponudbe za pakete z več izdelki morajo za primerjavo ponuditi posamezno ceno izdelka z izjemo, če akcija traja dlje kot 60 dni in je redna cena dokumentirana oz.objavljena na ministrstvu za razvoj.
Poleg tega bodo ponudbe omizdelkih v slogu: "Kupi enega, prejmi drugega brezplačno", omejene na največ štiri mesece na leto.
Apostolos Petalas, generalni direktor grškega združenja supermarketov, je dejal, da novi predpisi temeljijo na evropski direktivi, ki jo je sprejela večina evropskih držav, vključno z Grčijo.
"Potrošnik zdaj jasno vidi, da se popust oziroma ponudba nanaša na referenčno ceno, zaradi česar je vse bolj pregledno in jasno," je dejal Petalas.
Nov kodeks ravnanja je rezultat večmesečnih posvetovanj, ki jih vodi ministrstvo za razvoj v sodelovanju s supermarketi, živilsko industrijo in multinacionalnimi podjetji.
Inšpekcije začnejo 17. marca, po desetdnevnem roku seznanitve trga z novimi pravili so za kršitve novega kodeksa pa zagrožene globe do 1,5 milijona evrov, ki se ob ponovni kršitvi podvojijo.
Vir: Revija ESM
Foto: Arhiv InStore