SLO bocni levo
SLO bocni desno

Marketing (FMCG) Summit Ljubljana 10. 4. 2025

Slovenija

09.03.2025

Vrhunski govorci, primeri dobre prakse in ekskluzivne FMCG-raziskave

www.marketing-summit.si 

PROGRAM

07.00–08.45
Prevzem akreditacij, registracija udeležencev in zajtrk


09.00–10.40
Pozdrav organizatorja.

Zakaj je FMCG biznis danes drugačen kot pred desetimi leti ... in morebitno presenečenje
ZENEL BATAGELJ, ustanovitelj in partner, Valicon

Kako osvežiti blagovno znamko in osvojiti mlade? Študija primera - voda Studena
KATARINA KOŠMRLJ MUHA, vodja raziskav Mediana

Kako se boriti in zmag(ov)ati na prodajnem mestu?
KRISTJAN MATIJAŠEVIĆ, ustanovitelj in direktor, Abnormal


10.40–11.20  
Odmor za kavo


11.20–13.00 

E-mail marketing 2025: "Back to the future"
MATIC BUKOVEC, višji svetovalec, SqualoMal Slovenija

Embracing Changes: Technology and Consumer Dynamics Reshaping Media Landscape
LJUBICA VUKČEVIĆ, Head of Data Analytics & Insights, Direct media

Retail & Media: Strategic opportunities for retailers to enhance media capabilities and drive incremental growth
TBD


13.00–14.20  
Kosilo


14.20–16.00  

Trendi, ki menjajo pravila igre na področju FMCG
MARINA ZRILE, Sales Manager, Ipsos
JELENA JAKŠIĆ MATOVINA, Research Manager, Ipsos

Okrogla miza: “FMCG Marketing: Zmage, polomi in nauki za jutri”
DARJA TERŽAN
, direktorica PP Donat, Atlantic Grupa
URŠA FEČUR, direktorica Storck Adria
JANKO HOČEVAR, ustanovitelj in direktor, Aragon
moderatorka: BARBARA MODIC, direktorica in partner, STARS Adriatic & Balkans


16.00–17.00  
MREŽENJE


ZAKAJ SODELOVATI?

MARKETINŠKI VRH LJUBLJANA v enem dnevu prinaša najboljše, najaktualnejše in najučinkovitejše primere in strategije na področju FMCG marketinga ter predstavlja najnovejše marketinške pristope v Sloveniji, regiji in svetu!

MARKETING SUMMIT LJUBLJANA se ukvarja s presekom kompetenc in znanja na področju FMCG marketinga skozi praktične primere, stvari, ki zadovoljujejo potrošnike, povečujejo vrednost blagovne znamke in omogočajo rast.

MARKETING SUMMIT LJUBLJANA pod eno streho združuje domače in mednarodne marketinške strokovnjake, ki z udeleženci delijo primere dobre marketinške prakse in rezultate ekskluzivnih tržnih raziskav.


PROFIL UDELEŽENCEV

• trgovci vseh kanalov
• proizvajalci
• distributerji
• IT industrija
• PR menedžerji
• POSm
• digitalne platforme
• agencije

VEČ INFORMACIJ IN PRIJAVE NA URADNI SPLETNI STRANI

www.marketing-summit.si