Te nagrade, del največje globalne študije produktov, so plod temeljite in neodvisne raziskave, ki jo je izvedla raziskovalna hiša Treetz pod metodološkim nadzorom podjetja Deloitte.
Neodvisna in popolnoma transparentna raziskava, izvedena v skladu z globalnimi standardi Esomar, v kateri je sodelovalo 2000 slovenskih potrošnikov, je razkrila, katera imena se ponašajo z vrhunsko kakovostjo, inovativnostjo in zaupanjem.
Zmagovalci niso samo izstopali v svojih kategorijah, temveč postavljajo nove standarde odličnosti. Njihova zavezanost k vrhunskosti in inovativnosti je tako zasluženo prepoznana in nagrajena.
Na svečani podelitvi včeraj v Grand Plaza hotelu, ki jo je humorno povezoval priljubljeni Peter Poles in glasbeno obogatil DJ Bucy, je dogodek ponudil edinstveno priložnost za druženje in povezovanje med vodilnimi podjetji ter izmenjavo mnenj in priložnosti za sodelovanje, kar še dodatno utrjuje zavezanost vseh prisotnih k zagotavljanju vrhunske kakovosti in inovacij na slovenskem trgu.
Dogodek je razkril način raziskave in načrte za prihodnost znamke pečatov ter ponudil tudi vpogled v kreativen način razmišljanja. O tem kako je na svet okoli sebe treba gledati s humorjem in več zavzetosti se je predstavila predavateljica leta, Nastja Mulej.
Letos so nagrade prejeli:
IZBRAN PRODUKT LETA 2025
O`plant muesli za energičen začetek dneva - PODRAVKA
Najmočnejši Actimel doslej, Actimel+ 3in1 - DANONE
Vsestranska večnamenska krpa Vileda Actifibre Soft - VILEDA
Senzacija za sladkosnede LEONE sladoledni lonci - INCOM
AL!VE proteinski namazi brez dodanega sladkorja - INCOM
Novi PaloMAX toaletni papir novih razsežnosti - PALOMA
Mobilna aplikacija Petrol GO - PETROL
Kava Na poti pripravljena iz sveže mlete kave - PETROL
Dnevno pripravljeni izdelki Fresh - PETROL
Družina goriv Q Max - PETROL
IZBRANA ZNAMKA ZAUPANJA LETA 2025
Relax turizem d.d. z dolgoletno tradicijo organizacije počitnic
Podjetje i-Vent, ki že 15 let postavlja standarde na področju prezračevanja
Portal Last-minute.si za preverjanje cen v realnem času in rezervacijo potovanj
IZBRANA TRGOVINA LETA 2025
ZAVAS prodajalne in spletna trgovina z osebno varovalno in zaščitno opremo
Trgovine BABY CENTER, s široko paleto izdelkov za nosečnice, dojenčke in otroke
IZBRAN PRODUKT TRGOVSKIH ZNAMK LETA 2025
Gumijasti bonboni mango - dolciando - EUROSPIN
Kmečka suha klobasa, Meat Apetit - EUROSPIN
Sadni tekoči jogurt z 1,1 % m. m., jagoda, Land - EUROSPIN
Radler grenivka, 2,0 VOL. %, Best Bräu - EUROSPIN
Kozji sir IGP, rezine, Land - EUROSPIN
Čistilo s kisom v razpršilu, Dexal - EUROSPIN
Piščančje safalade, Töbias - EUROSPIN
Zviti polži, Tre Mulini - EUROSPIN
Instant testenine s piščancem, Tre Mulini - EUROSPIN
BIO mandljev napitek - Amo Essere Bio - EUROSPIN
“Naša priznanja - pečati, so priznanje in simbol vrhunske kakovosti, inovativnosti in predanosti potrebam potrošnikov. So sinonim za zaupanje med potrošniki in proizvajalci. Ponosni smo, da lahko s svojo neodvisno metodologijo, prepoznamo in nagradimo najboljše na trgu ter nudimo slovenskim uporabnikom kažipot do najbolj izstopajočih. Hkrati pa izjemno zadovoljni za vse udeležence, ki so s svojimi prizadevanji pripomogli k boljšemu trgu in izkušnjam potrošnikov v Sloveniji.” je dejal Gregor Gorenc, direktor podjetja, ki vodi izbor (Product of the Year Award) v regiji.
O Produktu leta: Razkrivamo moč inovacij, ki spreminjajo življenja in svet okoli nas! Od leta 1987 naš koncept “od in za potrošnike” postavlja kupce v središče pozornosti, saj edini lahko objektivno ocenijo inovacije, ki resnično izboljšujejo njihov vsakdan. Naš Ekosistem potrošniškega certificiranja navdušuje s štirimi prestižnimi pečati: IZBRAN PRODUKT LETA, IZBRANA ZNAMKA ZAUPANJA LETA, IZBRANA TRGOVINA LETA in IZBRAN PRODUKT TRGOVSKE ZNAMKE LETA. O treetz-u Treetz je platforma in aplikacija, ki povezuje potrošnike s proizvajalci, da bi zagotovili dragocene vpoglede v mnenja potrošnikov o izdelkih in storitvah. Je skupnost skrbnih in vplivnih potrošnikov ter orodje za zbiranje realnih in nepristranskih mnenj kupcev, ki se ne zanaša samo na ankete, ampak uporablja tudi testiranje izdelkov in interakcije v realnem času. Ključne značilnosti treetza so: Skupnost vplivnih potrošnikov: Platforma združuje aktivne kupce, ki so pripravljeni deliti svoje izkušnje in mnenja o izdelkih/storitvah |
P.S. Za celoten seznam zmagovalcev in podrobnosti o raziskavi obiščite stran