Merit International d. o. o. je zasebno podjetje, ki uspešno deluje že od leta 1993. Njihova glavna dejavnost sta uvoz in distribucija živilskega in neživilskega blaga na slovenski trg. V letošnjem letu so se dodatno okrepili, saj so zaključili proces odcepitve v novo preoblikovano družbo Merit HP d.o.o. Ta jim bo zagotavljala novo kvaliteto oz. vitalnost in fleksibilnost, ki jo želijo doseči, da bodo še uspešnejši pri serviranju svojih kupcev.
Zastopajo mednarodno uveljavljene blagovne znamke visoke kakovosti kot so: Bacardi, Martini, Grey Goose, S.Pellegrino, Chipita, Aptamil (Milupa),Scotti, Jaffa d. o. o., (Jaffa in Munchmallow) itd, a tudi precej takih, ki so "nostalgične" in s teh prostorov, kot sta npr.Kraš ali Badel.
Tokrat so se prvič predstavili s poslovnim dogodkom, ki so ga poimenovali Merit Portfolio Tasting, kjer so partnerjem s področja horece, obiskovalcem in partnerjem ter medijem (600 prijavljenih) predstavili več kot 30 blagovnih znamk, pokušino vrhunskih šampanjcev, 5 različnih delavnic in tudi nekaj novosti, ki so jih prevzeli in jih bodo zastopali med katerimi je tudi kava Illy.
Merit HP je 100% lastnik Espressa (kava Illy), uradno od 20. januarja, Barbi Čar pa je postala direktorica podjetja Espresso d.o.o., medtem ko je bil prejšnji lastnik in direktor Božo Jejčič. |
Predstavili so jih novi vodja in direktor stebra pijač Mario Ivanković, vodja projekta Merit Portfolio Tasting, Matej Lavrenčič in generalni direktor Merit HP d.o.o Matjaž Marinšek, (na fotografiji desno, prvi ob voditeljici pogovora Špeli Verbič Miklič), ki je povedal nekaj besed glede preteklega leta in novosti v podjetju med katerimi so tudi kadrovske. A uvodoma je razložil predvsem vzroke za organizacijo tega dogodka, ki je potekal prvič in zanesljivo ne zadnjič.
"Merit je v zadnjih letih rastel izredno hitro in bili smo aktivni v več kategorijah. Vse od vin, penečih vin in šampanjcev,vod,hrane, neprehrane. Zdaj smo se odločili ljudem povedati, kaj Merit je in s čim vse se ukvarjamo. To pa zaradi tega, da bi na trgu še lažje iskali sinergije in zato je ta dogodek namenjen za druženje z našimi poslovnimi partnerji iz horeca sektorja in maloprodaje. Predstavljamo portfelj in skušamo povezati prijetno s koristnim ter pokazati kaj bo v prihodnosti mogoče pričakovati oz. tržiti in kupovati od nas. Pričakovanja za trg pijače v letošnjem letu so taka, da ocenjujemo, da gre za zanimivo leto in da bomo zadovoljni, če ponovimo rezultate iz minulega. Seveda bi želeli pridobiti na tržnem deležu in zato smo se dela lotili tudi z novo oz. okrepljeno ekipo. Kadrovsko smo se prevetrili in prepričan sem, da bomo uspeli osvojiti tržišče tudi z vsemi novostmi ter tako preseči rezultate iz preteklega leta. Od novosti bi poleg kadra in kave omenil še nekaj novih pijač iz brezalkoholnega programa, seveda pa smo odprti za nove izzive. Trenutno zastopamo kar 32 blagovnih znamk, nekatere so večje, druge manjše."
Sledilo je po(s)kušanje najnovejšega letnika šampanjca Dom Perignon 2015, ki sta ga predstavila, ambasador blagovne znamke Moët Hennessy, vrhunski komunikator in poznavalec izbranih vin Ted Lelekas ter poslovni direktor za Western Central Europe Ivan Novak. Opazno je bilo veliko zanimanje stroke, poznavalcev izbranega okusa znamk in številnih predstavnikov trga pijač.
Ob lepo usklajenem in režiranem programu so nadaljevali s pokušanjem penin, testenin Molisana, pestro izbiro koktejlov, Bajader Espresso in pijač Antique spiced.
Veliko je bilo različnih pijač iz ponudbe hrvaškega podjetja Badel, ki ga je predstavljal ambasador znamke Badel 1862, Mario Majcen.
Od ekskluzivnih pokušin, ki so sledile naj omenimo še šampanjce: Veuve Clicquot Grande Dame, Bjana Giant iz Goriških Brd, Krug Grande Cuvee ed.172. , ter Armand de Brignac – Brut Gold….
Na zanimivih strokovnih delavnicah so se vrstile strokovne razlage in odgovori na zanimiva vprašanja ob pokušanju in poslušanju vinskih zgodb, ki sta jih predstavila tudi sommelierja Ožbej Peterle in Matej Lavrenčič (iz podjetja Merit).
Pozornost so pritegnili npr. zeliščni likerji Antique Premium ob razlagi barmana in ambasadorja znamke Antique, Filipa Lipnika in Iva Knezevića.
Omenimo še predstavitev hrvaške Korlat rakije in likerjev The Art of Spirits ob udeležbi nekdanjega svetovnega podprvaka in ambasadorja znamke Badel 1862 Maria Majcna ter Mia Vukdragovića, vodje blagovne znamke Korlat.
Na ogled in okus je bilo več kot 30 različnih pijač in predstavitev več kot 30 vinarjev iz Slovenije, Italije in Avstrije. Zanimivo je, da jih je bilo kar nekaj s pestro ponudbo ekološko pridelanih vin, ki jih ni na drugih podobnih predstavitvah.
Vir/Foto: Instore (Ivan Botteri)