Obseg se je medletno zmanjšal za 3,5 %, pri čemer je padce v Severni Ameriki in na mednarodnih razvitih trgih delno izravnala rast na trgih v razvoju, so iz družbe zapisala v izjavi za javnost.
Poslovni prihodki so se zmanjšali za 63,2 % v primerjavi z letom 2023, na 1,7 milijarde USD zaradi izgub in oslabitve, ki so bile za 3 milijarde USD višje v primerjavi z letom pred tem.
Prilagojeni prihodki iz poslovanja so se medletno povečali za 1,2 %, na 5,4 milijarde USD.
Popravljeni dobiček na delnico je znašal 2,26 USD, kar je 2,2 % manj kot leto prej, medtem ko je prilagojeni dobiček na delnico znašal 3,06 USD, kar je 2,7 % več kot leto prej.
"Čeprav je bilo leto 2024 zahtevno leto z rezultati pod našimi pričakovanji, smo ostali disciplinirani pri ohranjanju dobičkonosnosti, hkrati pa povečali marže, ustvarili močan denarni tok in vrnili 2,7 milijarde USD kapitala delničarjem. Ko vstopamo v leto 2025, ostaja naš poudarek na odličnosti. Čeprav je pred nami veliko dela, sem prepričan v strategijo, ljudi in edinstveno kulturo, osredotočeno na lastništvo, ki bo vodilo dosledno in dolgoročno donosno rast," je dejal Carlos Abrams-Rivera, izvršni direktor Kraft Heinza.
V poslovnem letu 2025 v podjetju pričakujejo, da bo organska neto prodaja na ravni iz leta 2024 ali manjša za do 2,5 odstotka, kot tudi prilagojeni dobiček na delnico v razponu od 2,63 do 2,74 USD.
Vir: InStore
Foto: Jacob Rice/Unsplash