Iz Heinekena so rezultate komentirali tako, da je padec dobička predvsem posledica slabe naložbe v največjega kitajskega pivovarja China Resources Beer, ki je na hongkonški borzi dosegal katastrofalne rezultate.
Njihova količinska prodaja piva se je v letu 2024 sicer povečala za 1,6 odstotka, v letu 2023 pa je bila za 4,7 odstotka manjša.
"Količinsko prodajo piva smo lani okrepili v vseh štirih regijah, na trgih razvitih in razvijajočih se držav," je dejal izvršni direktor Heinekena Dolf van den Brink.
Premium pivo je doseglo organsko rast v višini 5,2 %, na čelu s prodajo Heinekena, a tudi lokalnih premium znamk, kot so: Kingfisher Ultra, Desperados in Birra Moretti.
Količinsko so se povečali volumni brezalkoholnega piva in jabolčnika in to v visokih enomestnih številkah, prednjači pa brezalkoholno pivo Heineken 0.0, ki je zraslo za 10 %.
V poslovnem letu 2025 pričakujejo organsko rast dobička iz poslovanja v razponu od 4 do 8 % ter nadaljevanje obsega in rast prihodkov.
Vir: AFP
Foto: Heineken