Posel vključuje izdelke v kategorijah čistil, oplemenitenja tkanin in pomivalnih strojev, ki služijo številnim strankam v Severni Ameriki z letno prodajo približno 500 milijonov evrov.
Predmet prodaje so opredelili kot stransko dejavnost znotraj poslovne enote Consumer Brands, ker je možnost za sinergijo in prihodnje strateško ujemanje s potrošniškimi blagovnimi znamkami omejeno, so zapisali v izjavi za javnost.
"S tem ko izostrimo svoj portfelj v Severni Ameriki, podpiramo naše ambicije na tem privlačnem trgu v poslovanju s potrošniškimi blagovnimi znamkami. Z bolj osredotočenim portfeljem potrošniških blagovnih znamk, ki ga sestavljajo vodilne in zaupanja vredne blagovne znamke, kot so: All, Snuggle, Dial, Schwarzkopf in Got2b, bomo še okrepili sposobnost osredotočanja na storitve maloprodajnim partnerjem in potrošnikom. In spodbujanje osredotočenih inovacij ter dobičkonosne rasti blagovne znamke," je dejal Wolfgang König, izvršni podpredsednik potrošniških blagovnih znamk pri Henklu.
Prevzem je v zaključni fazi, vključno z regulativnimi odobritvami. V podjetjih so se dogovorili, da ne bodo razkrili finančnih podrobnosti transakcije.
Henkel tako zaključuje prodajo v okviru ukrepov za optimizacijo. Vključno s to transakcijo je Henkel od začetka leta 2022 prodal ali ukinil blagovne znamke in dejavnosti, ki so jim prinesle nekaj več kot milijardo evrov.
"Izgradnja zmagovitega portfelja je ključni element strategije za namensko rast. Naše aktivno upravljanje ponudbe, bodisi s prevzemi ali odsvojitvami, je pomembno gonilo pri zagotavljanju uspeha poslovanja v prihodnosti. Negovanje močnejšega in bolj osredotočenega portfelja je bil ključni razlog za ustanovitev združene enote za potrošniške blagovne znamke. V zadnjih dveh letih smo dosegli oprijemljive rezultate, ki podpirajo to strateško utemeljitev. Prodaja našega poslovanja z maloprodajnimi blagovnimi znamkami v Severni Ameriki je zadnji korak v ukrepih za optimizacijo portfelja, napovedanih v letu 2022. Zdaj se osredotočamo na rastposlovanja z blagovnimi znamkami s tehnološko usmerjenimi inovacijami, ki ponujajo večjo vrednost za potrošnike," je dejal Carsten Knobel, izvršni direktor Henkla.
Vir: InStore
Foto: Henkel