SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Blagovne znamke in podjetja na 59. Super Bowlu (se nadaljuje)

Svetovne

05.02.2025

Odštevanje do 9. februarja, ko je v New Orleansu na sporedu Super Bowl LIX (Kansas City Chiefs - Philadelphia Eagles) se je začelo že zdavnaj. To je več kot le športni dogodek. Lanskoletni Super Bowl je privabil več kot 115 milijonov gledalcev po vsem svetu in je postal eden najbolj gledanih dogodkov na planetu, s tem ena največjih oglaševalskih priložnosti za blagovne znamke in podjetja.Edinstvenost oglaševanja znotraj Super Bowla se odraža tudi v ceni oglaševanja, podjetja morajo za samo 30 sekund reklam odšteti kar sedem milijonov dolarjev.

Dove

Blagovna znamka Unilever je objavila 30-sekundno reklamo, ki govori o vplivu, ki ga lahko ima negativna govorica telesa na dekleta v športu.

Navdahnjeni z raziskavo, ki je pokazala, da je skoraj polovica deklet, ki opustijo šport, kritiziranih zaradi svojega telesa, v videoposnetku poudarjajo pomen krepitve samozavesti pri mladih športnicah.

Reklamo, ki je del širšega programa znamke "Body Confident Sport", je ustvarila agencija Ogilvy. Program je namenjen podpori deklet, starih od 11 do 17 let, in jim pomaga pri izgradnji samozavesti. Partnerji programa so med drugimi: Venus Williams, Emma Navarro, Billie Jean King in Tara Davis-Woodhall.

"Kot vodilno podjetje na svetu pri izobraževanju deklet o pomenu samozavesti je Dove zavezan k pomoči, da se počutijo samozavestne v športu in zunaj njega. Osredotočanje na videz namesto na sposobnosti spodkopava samozavest deklet in jim preprečuje napredek v športu, ki ga ljubijo. Zato se Dove ponosno vrača na Super Bowl, da bi navdihnil trenerje in skupnosti z našim programom Body Confident Sport. Skupaj lahko dekletom pomagamo ohraniti njihovo samozavest, tako na igrišču kot izven njega," je dejala Marcela Melero, direktorica razvoja za Dove osebno nego v Severni Ameriki.