SLO bocni levo
SLO bocni desno

Madžarska: Coca-Cola HBC odprla prvo avtonomno trgovino

Svetovne

04.02.2025

Coca-Cola HBC Hungary je v sodelovanju s Kende Retail Kft odprla prvo avtonomno trgovino na Madžarskem.

Coca-Cola HBC ima na Madžarskem skoraj dve desetletji izkušenj v avtomatiziranem maloprodajnem segmentu brez prodajalcev, ki je trenutno vreden približno 50 milijard forintov in vključuje avtomate za hladne in tople napitke, prigrizke in pripravljene obroke.

Na podlagi teh izkušenj je Coca-Cola HBC Madžarska zdaj investirala v razvoj prve popolnoma avtomatizirane trgovine v državi, ki deluje brez osebja ali blagajn.

"V zadnjih letih, zlasti po pandemiji COVID-19, je domači maloprodajni sektor doživel pomembno preobrazbo. Nove tehnologije so postale sestavni del poslovanja, nakupovalne navade so se spremenile, sektor se sooča s pomanjkanjem delovne sile, digitalizacija je vseprisotna. Kot vodilni proizvajalec hrane in pijače si prizadevamo slediti tem spremembam z vlaganjem v tehnologije, ki prinašajo dolgoročne poslovne koristi," je povedala Agnes Kovač, izvršna direktorica Coca-Cole HBC Madžarska.

Trgovino so odprli na sedežu podjetja za mobilno telefonijo, Yettel, v Törökbálintu, kjer ima približno 900 zaposlenih priložnost preizkusiti novo tehnologijo. Zaposleni lahko kupijo izdelke, ki jih distribuira Coca-Cola HBC Madžarska, vključno z gaziranimi in negaziranimi brezalkoholnimi pijačami, naravnimi mineralnimi vodami, energijskimi pijačami, a tudi prigrizki, pripravljenimi jedmi, konzervirano hrano, mlečnimi izdelki in izdelki za higieno. 

Avtonomna trgovina za spletno komunikacijo uporablja Yettelovo stabilno mobilno internetno omrežje, ki omogoča nemoteno delovanje sistema v realnem času, delovanje trgovine pa omogoča umetna inteligenca. Sistem UI namreč spremlja pravilno delovanje kamer in senzorjev v trgovini, zbira podatke o nakupovalnih navadah, pogostosti prodaje izdelkov, času, ki ga kupci preživijo v trgovini in druge uporabne informacije, brez uporabe sistemov za prepoznavanje obraza in v skladu z GDPR. 

V podjetju nameravajo v naslednjih treh letih odpreti 15 takih avtonomnih trgovin, v kar bodo vložili skupno 250 milijonov forintov, s ciljem potrojiti prihodke do konca leta 2026.

Vir: InStore
Foto: Coca-Cola HBC Madžarska