Nizozemska: Združenje PLMA podelilo nagrade za najboljšo embalažo

Svetovne

04.02.2025

PLMA je na konferenci o embalaži, ki je potekala 30. januarja v Haagu, razglasila zmagovalce prvega mednarodnega tekmovanja za najboljšo embalažo trgovskih znamk.

Združenje proizvajalcev zasebnih blagovnih znamk (PLMA) je neprofitno trgovsko združenje, ustanovljeno leta 1979 za promocijo trgovskih znamk. Je edina organizacija te vrste, ki predstavlja več kot 4.500 podjetij članic po vsem svetu. Članstvo sega od multinacionalnih korporacij do majhnih družinskih podjetij.

V okviru programa Salute to Excellence Awards so podelilil devet nagrad v petih kategorijah, pri čemer so zmagovalce izbrali med 200 prijavami, med katerimi so bili posamezni izdelki in celotni programi.

Prijave je ocenjevala komisija strokovnjakov za oblikovanje, prodajo, trženje in trajnost, izdelki pa so bili ocenjeni glede na estetiko oz. videz, angažiranost potrošnikov, jasnost sporočila, drznost, inovativnost in identiteto blagovne znamke.

"Postopek ocenjevanja je bil dinamičen in informativen ter je ponudil pomembne poglede na rastoči trg embalaže," je dejala Peggy Davies, predsednica PLMA.

Zmagovalci mednarodnih nagrad Salute to Excellence Packaging Awards 2025 so:

Najboljši dizajn embalaže (prehrambeni izdelki):  Skupina Rohlik z blagovno znamko Miil;
Najboljši dizajn embalaže (neživilski izdelki) - SUN (Supermercati Uniti Nazionali) z blagovno znamko Consilia;
Najboljši dizajn ponudbe (prehrambeni izdelki) - Billa Avstrija z blagovno znamko Billa immer gut;
Najboljša zasnova ponudbe (neživilski izdelki) - Hema;
Najboljša embalaža v sektorju priročnosti - Group VeGe z blagovno znamko Ohi Vita;
Najboljši nastopi - Billa in Iki (REWE) z blagovno znamko Nice Bites;
Najboljša inovacija v embalaži – Auchan s čistilnim gelom na osnovi kisa znamke Better Life;
Najboljša trajnostna embalaža (prehrambeni izdelki) - Billa in Iki (REWE) z blagovno znamko Bon Via in
Najboljša trajnostna embalaža (neživilski izdelki) - Rossmann z blagovno znamko Alterra.

Več informacij o sejmu PLMA in nagradah najdete na povezavi TUKAJ.

Glavni poudarki s konference

Trgovci na drobno, kot so: Colruyt Group, HEMA in Axfood/Dagab, so delili svoje poglede na identiteto blagovne znamke, vse večjo vlogo e-trgovine in sodelovali v živahni panelni razpravi, ki jo je moderiral Rabobank, o vplivu nove zakonodaje EU (PPWR), raziskovanju sodelovanja in komunikacij med različnimi akterji v vrednostni verigi. Trajnost in sodelovanje med trgovci na drobno in dobavitelji so raziskovali Mondi Group, Tetra Pak, PreZero in EuroCommerce. Razpravljali so o sprejemanju trajnostne embalaže ob zagotavljanju stroškovne učinkovitosti, preučevali izzive na področju odpadne embalaže, vključno z raziskovanjem strateških rešitev ter predstavili nove predpise EU in skladnost. Psihologijo oblikovanja embalaže, učinkovitost embalaže in odličnost delovanja ter prihodnost pametne in povezane embalaže so preučevali vodilni oblikovalski agenciji Tjarks in Tjarks, inovativna startup konceptualna agencija Wow or Never in Appetite Creative, vodilna na področju povezanih embalaže. Poudarili so potencial umetne inteligence kot konkurenčno prednost. Konferenca se je zaključila s povzetki, ki so udeležencem zagotovili dragocene vpoglede za krmarjenje po razvijajočem se okolju embalaže zasebnih blagovnih znamk. "PLMA-jeva konferenca o embalaži se je poglobila v vse ključne elemente sektorja embalaže," je dejala Peggy Davies, predsednica PLMA. 

Vir: InStore
Foto: PLMA/Billa