Že z lanskoletno donacijo več kot 100.000 higienskih vložkov vsem državnim fakultetam je dm pokazal, da je skrb za ženske in njihovo zdravje na prvem mestu. Trgovec letos nadaljuje isto prakso in za nov semester podarja skoraj 130.000 higienskih vložkov lastne znamke Jessa. S tem je skupna vrednost tega projekta doslej dosegla skoraj 2 milijona denarjev (32,5 tisoč evrov).
"V svetu, kjer se številne ženske soočajo z izzivi pri dostopu do osnovnih higienskih izdelko ta pobuda predstavlja kanček upanja. Akcija: "Nikoli več sami", je za nas veliko več kot kampanja. Ozavešča o pomenu menstrualne higiene in ustvarja varno okolje za vse ženske. To ni le donacija higienskih vložkov, ampak tudi simbol podpore, solidarnosti in razumevanja," je povedala Kristina Duranska, vodja marketinga in komuniciranja v dm-u.
Organizirali so dve panelni razpravi na univerzah St. Cirila in Metoda v Skopju in Goce Delčev v Štipu, posvečeni zdravju žensk. V panelu so nastopili strokovnjaki, ki se aktivno ukvarjajo s svetovanjem in izobraževalnimi vsebinami.
Poleg tega se je veliko število vplivnežev pridružilo izzivu Red Outfit, v katerem so predstavnice lepšega spola nosile rdečo barvo v podporo menstrualnemu zdravju.
V podjetju pravijo, da so zelo zadovoljni z medijskim odzivom na akcijo.
Sporočila in dejavnosti: "Nikoli več sami" so bile deležne široke medijske pokritosti, kar je dodatno povečalo ozaveščenost in sprožilo javni pogovor, so še sporočili iz podjetja.
Vir: InStore
Foto: dm drogerie markt