Bencinska črpalka, ki se nahaja na beograjski obvoznici, Dobanovci, Surčin, simbolizira zavezanost avstrijskega industrijskega velikana, katerega del je tudi OMV Srbija, z visokokakovostnimi in praktičnimi rešitvami mobilnosti, so sporočili iz družbe.
"Naša nova vizualna podoba odlično odraža strateške cilje in trenutno preobrazbo v OMV. Ponosni smo, da predstavljamo blagovno znamko, ki poudarja naš napredek in predanost prispevanju k bolj trajnostni prihodnosti. Identiteta naše nove blagovne znamke in slogan: "Naprej za dobro", zajemata našo zavezanost strankam in družbi," je dejal Eric Schultze, višji podpredsednik maloprodajne mobilnosti in priročnosti v skupini OMV.
Slovesnega odprtja sta se poleg številnih partnerjev, sodelavcev, predstavnikov medijev in ekipe OMV udeležila tudi Christian Ebner, veleposlanik Avstrije v Republiki Srbiji, in Jürgen Schroeder, trgovinski svetovalec na avstrijskem veleposlaništvu v Beogradu.
Lani junija so prenovili vizualno identiteto iz leta 1995 s celovito strategijo znamke in znamčenjem, ki ponazarja stalen napredek, trajnost in usmerjenost v prihodnost.
Proces prenove blagovne znamke bo viden na vseh stičnih točkah strank OMV, vključno s približno 1000 bencinskimi servisi v sedmih državah, ki vsak dan oskrbujejo več kot 650.000 strank.
"OMV ostaja zavezan izboljšanju mobilnosti v Srbiji, sledi potrebam in pričakovanjem strank ter ponuja vrsto inovativnih, trajnostnih in digitalnih rešitev," je povedal Decebal Sorin Tudor, generalni direktor OMV Srbija.
Vir: InStore
Foto: OMV Srbija