SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Blagovne znamke in podjetja na 59. Super Bowlu (se nadaljuje)

Svetovne

29.01.2025

Odštevanje do 9. februarja, ko je v New Orleansu na sporedu Super Bowl LIX (Kansas City Chiefs - Philadelphia Eagles) se je začelo že zdavnaj. To je več kot le športni dogodek. Lanskoletni Super Bowl je privabil več kot 115 milijonov gledalcev po vsem svetu in je postal eden najbolj gledanih dogodkov na planetu, s tem ena največjih oglaševalskih priložnosti za blagovne znamke in podjetja.Edinstvenost oglaševanja znotraj Super Bowla se odraža tudi v ceni oglaševanja, podjetja morajo za samo 30 sekund reklam odšteti kar sedem milijonov dolarjev.

InStore tudi letos spremlja in poroča o tem, katere znamke so se oz. se bodo odločile za to drago potezo, da bi vsaj za kratek čas pritegnile pozornost kupcev med 59. Super Bowlom.

Häagen-Dazs

Blagovna znamka Froneri se bo v sodelovanju z agencijo Nice&Frank letos prvič "udeležila" Super Bowla.

Kot so sporočili iz podjetja, bo reklama Super Bowl LIX služila kot svojevrsten dokaz uspeha kampanje "That's Dazs", ki se je začela pred petimi leti.

"To je pomembna priložnost za blagovno znamko in ikonični kulturni trenutek, ki nas  združuje skozi ljubezen do hrane. Ponosni smo, da smo prvič del Super Bowla in da lahko naš okusen in rastoč portfelj predstavimo v novi luči," je povedala Rachel Jaiven, vodja trženja za Häagen-Dazs.


Anheuser-Busch InBev

Anheuser-Busch InBev je znova napovedal sodelovanje na letošnjem Super Bowlu LIX z reklamami za pet blagovnih znamk: Michelob ULTRA, Busch Light, Budweiser, Stella Artois, kot tudi Bud Light, uradno pivo lige NFL.

Že pred finalom je pivovar predstavil 30-sekundno reklamo za pivo Stella Artois v kateri spremljamo nogometaša Davida Beckhama, ko ob pivu izve, da ima brata dvojčka", Drugega Davida". Podjetje je razkrilo, da bo nastopil tudi pevec Post Malone, s katerim bo pivovar organiziral poseben koncert pred Super Bowlom, medtem ko bodo v reklami Michelob Ultra sodelovali: igralec Willem Dafoe, igralka Catherine O'Hara in športnik Ryan Crouser ter Randy Moss.

"Pri Anheuser-Busch priznavamo edinstven položaj, ki nam ga že desetletja dajejo izkušnje s Super Bowlom. Za naše blagovne znamke je biti del TV prenosa, izkušnja dneva tako v barih in na domačih zabavah po vsej državi. To je privilegij, ki ga ne jemljemo za samoumevnega. Super Bowl je priložnost, da resnično pokažemo svetu, da se nihče ne more odzvati na trenutek tako kot mi," je dejal Kyle Norrington, glavni komercialni direktor Anheuser-Buscha.


Vir: Instore

Foto: NFL