SLO bocni levo
SLO bocni desno

Digitalizacija je v Mercatorju ključna za strateško upravljanje

Slovenija

29.01.2025

V zadnjih letih so v Mercatorju intenzivno razvijali digitalizacijo kadrovskih funkcij, kar je pripomoglo k večji učinkovitosti, izboljšanju analitike in boljši uporabniški izkušnji tako za zaposlene kot za kandidate.

Digitalizirali so podpise e-pogodb, e-personalne mape, evidenco delovnega časa, dostop do kadrovskih dokumentov preko internega portala in še mnogo več.

Ponosni so tudi na implementacijo nove platforme za poenostavitev postopka zaposlitve. Z uvedbo One Assessment Mercator so združili celoten postopek zaposlovanja in olajšali delo njihovemu oddelku selekcije, kjer letno objavijo 1.300–1.500 zaposlitvenih oglasov, obravnavajo 8.000–10.000 vlog za zaposlitev, opravijo 1.500–2.000 razgovorov.

Z digitalizacijo so zmanjšali administrativne naloge in omogočili hitrejšo obravnavo kandidatov ter boljšo analitiko o selekcijskem postopku. Celoten postopek je zdaj bolj pregleden, hitrejši in bolj prijazen do uporabnikov. 

Za Mercator je digitalizacija ključna za strateško upravljanje človeških virov in ustvarjanje boljše delovne izkušnje za vse. 

Vir: Mercator Linkedin

Foto: Mercator