Skupina je lani poročala o 20-odstotnem povečanju konsolidirane prodaje končnim kupcem, na 27,2 milijarde PLN (EUR), v višini 8,3 % in širitve mreže trgovin.
Kot so sporočili iz skupine, je Żabka leta 2024 odprla 1.166 novih trgovin in svojo mrežo razširila na skupno 11.069 trgovin, od katerih jih je 60 v Romuniji.
"Predhodni rezultati za leto 2024 potrjujejo, da uspešno izpolnjujemo zaveze, ki smo jih sporočili vlagateljem. Pozitivno ocenjujemo tako trenutno tržno okolje kot kupno moč kupcev v segmentu maloprodaje kar nam omogoča nadaljnje uresničevanje strategije. Vidimo velik potencial za rast v prihodnjem obdobju in zremo v leto 2025 s precejšnjo mero optimizma," je dejal Tomasz Suchański, izvršni direktor Żabke.
V četrtem četrtletju 2024 so zabeležili prodajo končnim strankam v višini 6,8 milijona PLN (EUR), kar je 18-odstotno povečanje v primerjavi z enakim obdobjem leto prej.
V tem obdobju je skupina odprla 169 novih trgovin in uvedla kavarne Żabka Café 2.0 v 8.275 trgovinah. Primerljiva rast skupine je v četrtem četrtletju dosegla 8,3 %.
Pričakujejo, da bo konsolidirana prilagojena marža EBITDA za četrto četrtletje 2024 primerljiva s tisto iz četrtega četrtletja 2023, so dodali v izjavi za javnost.
Vir: InStore
Foto: Żabka