Tudi nemirno vreme je deloma krivo za težave na trgu piva v Nemčiji, kar posledično zvišuje cene, kar 41 % pivcev se strinja, da pivo trgovskih znamk ponuja podobno kakovost kot blagovne znamke proizvajalcev.
Kot je poročala nemška tiskovna agencija dpa, so končne številke glede prodaje piva v lanskem letu še slabše od leta 2023, ko so bile z 8,4 milijarde litrov najslabše, odkar v Nemčiji beležijo to statistiko.
Prodaja je bila od januarja do konca novembra lani medletno nižja za 2,1 odstotka, čaka se še podatke za december.
Predsednik Deutscher Brauer-Bund Christian Weber je med razlogi za upad prodaje izpostavil slabo vreme, inflacijo in zadržano zasebno potrošnjo. Narašča prodaja brezalkoholnega piva.
V Nemčiji je okoli 1500 pivovarn, leta 2023 so prodali že 670 milijonov litrov brezalkoholnega piva. Konec lanskega leta je bil tržni delež takega piva 8,9-odstoten na pivovarskem trgu s čimer je postalo tretje najbolj priljubljeno (za pilsnerjem in svetlim lagerjem- hellesom).
Trend k brezalkoholnim različicam je mogoče delno razložiti z bolj zdravim in bolj gibalno usmerjenim življenjskim slogom mnogih ljudi.
Poleg tega se družba stara, kar v povprečju vodi v manjšo porabo piva na prebivalca.
Weber je pohvalil vzdržljivost nemških pivovarn, kljub temu, da se v tekočem letu znova soočajo s težkimi napovedmi glede prodaje.
"Predstavitve novih izdelkov nenehno kažejo, kako je mogoče združiti inovativnost in tradicijo," je dejal.
Celotne podatke o prodaji obdavčljive prodaje piva v letu 2024 bo nemški zvezni statistični urad objavil v prihodnjih dneh
Vir: nampa.org in store.mintel.com
Foto: Arhiv Instore