Naš izdelki, že generacijam priljubljene legendarne Napolitanke in Ki-Ki, so tudi letos dokazali, da ne osvajajo le brbončic, temveč tudi srca oblikovalske stroke, so sporočili iz družbe.
Napolitanke so prejele nagrado v kategoriji Oblikovanje embalaže za profesionalno oblikovanje, oblikovala pa jih je agencija Imago.
V isti kategoriji so nagrado prejeli tudi bonboni Ki-Ki, katerih novo vizualno podobo je ustvarila agencija Bruketa&Žinić&Grey. Nova zasnova je bila predstavljena lani v okviru kampanje "Nasmehneš se v sebi, ko dobiš Ki-Ki". Vsi trije izdelki znamke Ki-Ki (»Kikići«, »Punioza« in »Gumioza«) so ob tej priložnosti dobili novo vizualno podobo, ki vključuje nove maskote znamke, pošasti.
Presrečni smo, da je stroka prepoznala naš trud za tako dobro usklajenost okusa in estetike. To je še ena potrditev, da naši izdelki ne pripovedujejo le zgodbe o tradiciji in kakovosti, ampak tudi o kreativnosti in inovativnosti, so še sporočili iz podjetja.
Vir: InStore
Foto: Kraš