Na domačem trgu pričakujejo 47 milijonov evrov prihodkov od prodaje, od izvoza pa 33 milijonov evrov prihodkov.
Kot enega od ciljev v letu 2025 želijo v družbi tudi vključiti tudi trajnost, vključno z uporabo obnovljivih virov energije in povečanjem energetske učinkovitosti za vse svoje poslovne procese v Severni Makedoniji in na vseh trgih, kjer so prisotni.
V družbi poudarjajo, da so dosedanja vlaganja v fotovoltaično opremo prinesla velike prihranke pri porabi električne energije.
Kot dodajajo v družbi, Vitaminka nenehno razvija nove pobude, predvsem na področju lansiranja izdelkov.
Naše poslanstvo je nenehno razvijati Vitaminkine blagovne znamke, ki prispevajo k ustvarjanju naše podobe kot proizvajalca hrane številka ena v Makedoniji in regiji. Naša vizija je ustvarjanje visokokakovostnih izdelkov, ki temeljijo na najvišjih etičnih normah in standardih. Prizadevamo si za kontinuiteto in krepitev položaja na obstoječih trgih ter ustrezno načrtovano širitev na nove trge, so sporočili iz družbe.
V maju 2024 so zagnali dve avtomatski pakirni liniji flip-flop, vrednost te naložbe pa je bila 650.000 evrov.
Vir: InStore
Foto: Vitaminka