SLO bocni levo
SLO bocni desno

Srbija: Jovan Milošev je nov direktor marketinga, Marko Jovanović pa poslovnih področij logistike Mercatorja-S

Regionalne

10.01.2025

Mercator-S je del Fortenova Grupe, v svojem sestavu pa ima trgovinske verige: IDEA, Roda, Mercator in Velpro.

Jovan Milošev, direktor komunikacij blagovnih znamk v marketingu, bo po novem direktor poslovnega področja marketinga v tem podjetju.

S skoraj 20-letnimi bogatimi izkušnjami v panogi FMCG, od tega skoraj 18 let dela v Mercator-S, je odgovoren za vodenje marketinških strategij za več blagovnih znamk na več trgih.

"Z nenehno predanostjo, idejami in dosežki se je Jovan izpostavil kot eden ključnih talentov in bil prepoznan kot eden od prihodnjih naslednikov vodenja v naši organizaciji. V letu 2015 je bil iz našega podjetja poslan kot eden izmed udeležencev enoletnega programa Talent Excellence na IDEC Poslovni šoli Bled. Nato je bil leta 2021 del prve M HUB generacije talentov, kjer je načrtno razvijal svoje veščine, znanja in sposobnosti, ki so bile potrebne za prevzemanje prihodnjih vlog. Po M HUB-u je bil Jovan tudi del druge generacije Fortenovinega programa "Drive Beyond Excellence Accelerate" in je bil zatem vključen tudi v mentorski proces kasnejših M HUB generacij ter eden najljubših mentorjev, s katerimi so sodelovali talenti. Bil je član žirije Effie Srbija, ki prepoznava najpomembnejše dosežke na področju marketinga in je prejemnik številnih strokovnih nagrad za projekte in kampanje, ki jih je vodil. Mnogim zaposlenim je bila najljubša nagrada, ki jo je Jovan prejel za najboljšega sodelavca, ko je svojo kreativnost in umetniški talent vložil v promocijo humanosti in naslikal 350 portretov sodelavcev. Ti so portrete kupili s prostovoljnim prispevkom Solidarnostni fundaciji v našem podjetju. Genialno, humano in čustveno," so zapisali na Linkedin strani podjetja.

Marko Jovanović nov direktor poslovnih področij logistike

Jovanović je poklicno pot začel leta 2008 v družbi IDEA, od leta 2014 pa je del integrirane ekipe Mercator-S. Njegova razvojna pot je potekala od prodaje do logistike, skozi različne izkušnje, od vodenja veleprodajnega centra do vodenja posameznih in celovitih logističnih storitev. V preteklih letih je sodeloval pri različnih projektih, kot so implementacija WMS v podjetju, organizacijski in razvoj strategije dobavne verige, spremembe procesov znotraj poslovanja, integracije in pogajanja z dobavitelji glede centralne distribucije in elektronske izmenjave podatkov. Od leta 2017 je opravljal funkcijo direktorja In-Store logistike, pred kratkim pa je bil imenovan za direktorja Sektorja centralne distribucije ter vodenja procesov in projektov, kjer združujejo ključne dejavnosti podjetja. Od leta 2022 je v podjetju vodil tudi pisarno za projekte, v letih 2023 in 2024 največji projekt v zgodovini družbe, odprtje novega Logistično-distribucijskega centra Mercator-S v Beogradu.

Vir/Foto: Mercator-S