"V letu 2024 smo si poleg osredotočanja na naše strateške cilje in njihovo uresničevanje zadali še izboljšanje cene marž s povečanjem učinkovitosti. Prodaja je pomembna, vendar ne za vsako ceno" je dejal izvršni direktor Spara v Švici, Gary Alberts.
Ta pristop je zahteval dajanje prednosti dolgoročnim ciljem pred kratkoročno rastjo prodaje, strategijo, ki je vodila do nekoliko višjih dobičkov kljubupadu prometa, a navsezadnje so marže tiste, ki omogočajo vlaganje v nove formate, razvoj izdelkov in zaposlene.
Enako pomembno je vlaganje v ljudi in več kot 700 zaposlenih in 400 pripravnikov se je lani udeležilo Sparove akademije za usposabljanje in razvoj.
Spar Švica svojo ponudbo izdelkov prilagaja demografskim in potrošniškim trendom, zlasti naraščajočemu povpraševanju po udobju. Njegova linija "Fresh To Go" ponuja pripravljene jedi, ki so postale zelo priljubljene. Organske možnosti in izdelki lastne blagovne znamke še naprej uspevajo in zdaj prispevajo že skoraj četrtino celotne prodaje s ponudbo vrhunske kakovosti po konkurenčnih cenah.
Spar Švica podpira e-trgovino prek partnerstva z zunanjimi dostavnimi službami, ki so na voljo v različnih mestih. Stranke lahko naročajo prek spleta in uživajo v dostavi na dom, poudarjajo pa tudi vlogo poudarka sosedskega trga s sloganom: »Sveže iz soseščine«.
Vse pomembnejši so zato številni lokalni dobavitelji, ki dajejo vsaki trgovini prepoznaven lokalni pridih.
Vir/Foto: Spar Švica