Nizozemski Unox in belgijski Zwan sta del portfelja podjetja že skoraj 100 let, iz podjetja pa zahtevajo posebno dobavno verigo, nabavni model ter nabor tehnoloških in razvojnih zmogljivosti, zaradi česar je odkup težji, so sporočili iz družbe.
Prodaja vključuje tudi lokacijo za proizvodnjo juh v vrečkah v poljskem Poznanu.
Kot pojasnjujejo iz podjetja, želijo v Unileverju "izostriti" svojo ponudbo hrane za dolgoročno rast in razširljivost, pri čemer se osredotočajo na blagovne znamke v kategorijah, kot so: pripomočki za kuhanje, mini obroki in začimbe.
"Unox je priljubljena in ikonična blagovna znamka na Nizozemskem in odločitev za ločitev od nje ni bila lahka, medtem ko je Zwan v Belgiji postal cenjena blagovna znamka, ki jo povezujejo z udobjem in nostalgijo ter hitrimi in enostavnimi obroki. Prepričan sem, da se bosta Unox in Zwan pod lastništvom Zwanenberg Food Group lahko hitro prilagodila trendom in ostala pomembna na tem konkurenčnem trgu," je dejal Heiko Schipper, predsednik Unilever Foods.
"Znamki Unox in Zwan sta čudovit dodatek k naši ponudbi. Smo široko živilsko podjetje z močnimi blagovnimi znamkami. Po prevzemu tovarne Unilever v Osu leta 2018 je prevzem blagovnih znamk Unox in Zwan odličen dodatek, ki se popolnoma ujema z našimi ambicijami," je dejal Sjoerd van der Laan, izvršni direktor Zwanenberg Food Group.
Za ponudbo veljajo običajni zaključni pogoji, regulativne zahteve in posvetovalni postopki, zaključek prodaje pa je predviden leta 2025, so sporočili iz družbe.
Vir: InStore
Foto: Unilever