Uvedba je Sparu omogočila izboljšanje izkušenj tako za nakupovalce kot sodelavce z digitalizacijo njihovih polic (ESL) in zagotavljanjem natančnih podatkov o izdelkih in cenah na policah.
Generalni direktor Spar AG Hans K. Reisch je dejal: »Ponosni smo, da lahko našim strankam in zaposlenim ponudimo inovativno in v prihodnost usmerjeno rešitev z VusionGroup. Elektronske etikete na policah so pomemben korak v digitalizaciji našega podjetja in znak naše kakovosti in storitev.«
VusionCloud SPAR-u prav tako omogoča enostavno sledenje, upravljanje in spremljanje njihovega interneta stvari v trgovinah.
»Veseli in ponosni smo, da je Spar Avstrija, eden dolgoletnih partnerjev v Evropi, izbral našo tehnologijo kot bistven del svoje strategije digitalizacije,« je dejal Sébastien Fourcy, SEVP EMEA pri VusionGroup.
O VusionGroup
VusionGroup s sedežem v Franciji (nekdanji SES-Imagotag) je globalno vodilno podjetje na področju digitalizacijskih rešitev za trgovino, ki služi več kot 350 velikim trgovskim skupinam po vsem svetu, natančneje v Evropi, Aziji in Severni Ameriki. Skupina razvija tehnologije, ki ustvarjajo pozitiven vpliv na družbo, VusionGroup pa sestavlja šest družin rešitev, ki izkoriščajo celoten potencial tehnologij interneta stvari, oblaka, podatkov in umetne inteligence (AI) v službi modernizacije trgovine: SESimagotag (ESL & Digital Shelf Systems), VusionCloud, Captana (računalnik platforma za vid in umetno inteligenco), Memory (analiza podatkov), Engage (maloprodajni mediji in oglaševanje v trgovinah) in PDidigital (logistične in industrijske rešitve).
Vir/Foto: Spar Avstrija