Kitajski Walmarta je v objavi na Wechatu zapisal, da jim bo partnerstvo pomagalo pospešiti poslovanje z e-trgovino, ki trenutno predstavlja skoraj polovico prodaje na Kitajskem.
"Naše trgovine na Kitajskem so že povezane z ekosistemom dostave Meituan," so zapisali dodano v sporočilu.
Poleg trgovin Walmarta so na Kitajskem odprli še 50 trgovin Sam's Club, ki imajo korist od tega, da kitajski potrošniki vse pogosteje iščejo trgovine z ugodnostmi za članske kupce.
Walmart je bil predhodno dogovorjen za dostavo s kitajskim podjetjem za e-trgovino JD.com, preden je tam avgusta prodal svoj približno 3,7 milijarde dolarjev vreden delež. Takrat so iz ameriškega trgovinskega velikana izpostavili, da se bodo še bolj osredotočili na svoje poslovanje na Kitajskem.
Ameriški trgovec na drobno je na Kitajskem že tretjič zapored zvišal letno napoved prodaje in dobička, pri čemer tam ljudje kupujejo več živil in blaga na spletu, a tudi v fizičnih trgovinah, kar je znak, da pridobivajo tržni delež že pred praznično sezono.
Novembra so iz podjetja Meituan objavili, več kot pričakovano, 22,4-odstotno rast prihodkov v tretjem četrtletju, s čimer kljubujejo počasni kitajski potrošnji.
Njihov čisti dobiček v četrtletju je dosegel 12,86 milijarde juanov (1,7 milijarde evrov), kar je več od dobička v višini 3,59 milijarde (470 milijonov evrov) juanov leto prej.
Poleg celinske Kitajske je Meituan začel napredovati z rastjo tudi v tujini, leta 2023 so lansirali Keeto v Hongkongu in v zadnjih mesecih razširili to storitev dostave hrane še v Savdsko Arabijo.
Vir: ESM
Foto: Walmart