Nagrado prejmejo podjetja, ki s svojimi inovativnimi projekti na področju znamčenja in upravljanja blagovne znamke delodajalca izstopajo tako doma kot na regionalnem trgu.
Lidl Slovenija veliko pozornosti namenja svojim zaposlenim – s strategijo Dober lajf že več let skrbijo za dobro počutje zaposlenih na delovnem mestu in zunaj njega, pri čemer ukrepe vseskozi nadgrajujejo in za zaposlene skrbijo z dodatnimi ugodnostmi, celovitimi razvojnimi programi ter finančnimi dodatki. Prav tako v podjetju veliko delajo na področju znamčenja in upravljanja blagovne znamke delodajalca. S številnimi projekti so v letošnjem letu še okrepili zavezo dobrega zaposlovalca in strateško nadgradili blagovno znamko delodajalca.
Lidl kot delodajalec skrbi za celostno pozitivno izkušnjo kandidatov
Kot eden od najhitreje rastočih trgovskih podjetji v Sloveniji se Lidl Slovenija stalno prilagaja tudi potrebam trga, ki narekujejo stalno prisotnost in pozitivne izkušnje z Lidlom kot delodajalcem. Kandidati, ki se prijavijo na delovno mesto v Lidlu Slovenija, so tako deležni celostne zaposlitvene izkušnje. Ta se začne še pred prijavo na delovno mesto v Lidlu Slovenija, z učinkovitim nagovarjanjem kandidatov prek medijskih objav in zaposlitvenih oglasov, in nadaljuje prek enostavnega prijavnega postopka in redne komunikacije s kandidatom. Za izbrane kandidate se pozitivna izkušnja nadaljuje z razgovorom, po katerem poskrbijo, da kandidati prejmejo povratno informacijo. Da je uvod v podjetje kar se da prijeten, vsi novo zaposleni prejmejo paket dobrodošlice in delo začnejo s tako imenovanim 'Lidlovim pozdravnim dnevom'. Prav tako prejmejo načrt uvajanja ter botra, ki jim pomaga pri začetni vključitvi v okolje, sodelavci v prodaji in skladišču pa še mentorja, ki je posebej usposobljen za interni prenos znanja.
Nagrajeni za celostni pristop k znamčenju delodajalca
Njihove inovativne in uspešne projekte, ki izstopajo tako doma kot v širši regiji, je na dogodku Best Employer Brand Awards Adria 2024 že tretjič zapored prepoznala tudi kadrovska stroka iz več držav Jadranske regije. Letos je bil nagrajen projekt celotne izkušnje kandidata, ki vključuje celotno izkušnjo posameznika – od nagovarjanja kandidatov skozi celoten izbirni in zaposlitveni postopek do toplega sprejema in uvajanja na delovno mesto. Poleg tega so med vsemi slovenskimi podjetji, ki so prijavila svoja dela, prejeli veliko nagrado Slovenije, ki nagrajuje najboljše aktivnosti in projekte na področju znamčenja delodajalca. Žirija je še posebej pohvalila Lidlova prizadevanja na področju rasti zaposlenih, interne komunikacije, zadovoljstva zaposlenih ter raznih programov vključevanja zaposlenih v družbeno odgovorne iniciative, internih dogodkov ter dobre izkušnje kandidatov pri uvajanju v delo.
"Veseli nas, da strokovnjaki iz širše regije prepoznavajo naša prizadevanja na področju znamčenja delodajalca in ustvarjanja privlačnega in prijetnega delovnega okolja za vse Lidlovke in Lidlovce. Nagrada potrjuje, da v Lidl Slovenija namenjamo pozornost posameznikom, ki se želijo pridružiti ekipi Lidla, ter prevzemamo odgovornost za dobro počutje naših sodelavcev," je ob prejemu nagrad dejala Mojca Veselko, vodja "recruitinga" v Lidlu Slovenija.
Stalna skrb za zaposlene s številnimi finančnimi in drugimi ugodnostmi
Lidlova strategija dobrega počutja Dober lajf, s katero v času zahtevnih razmer na trgu dela, prihoda generacije Z in drugih izzivov, privabljajo in ohranjajo zaposlene, združuje štiri stebre – Dobro počutje, Dobro kariero, Dobro ekipo in Dobre dodatke. Na ta način na različnih področjih skrbijo za zadovoljstvo zaposlenih in jim omogočajo lažje usklajevanje dela in prostega časa. Med nefinančnimi ugodnostmi najbolj izstopajo možnost dela na daljavo, Lidlova 36-ka (36-urni delavnik kot polni delovni čas) za zaposlene v trgovinah in skladišču ter Lidlova akademija, ki zaposlenim omogoča številne možnosti za karierni razvoj in napredovanje. Poleg tega za povezanost ekip organizirajo razne interne dogodke, med njimi Lidlov piknik in novoletno zabavo, skrbijo pa tudi za zdrav življenjski slog zaposlenih s financiranjem prijavnin na razne športne dogodke.
V letošnjem letu so se zaposleni razveselili tudi ponovnega dviga plač, iz naslova poslovne uspešnosti pa so zaposleni prejeli dodatnih 800 evrov bruto. Prav tako Lidl Slovenija že več let vplačuje premijo v drugi pokojninski steber. Med najbolj vidnimi novostmi letošnjega za dobro počutje zaposlenih pa sta Lidlovo kolektivno zdravstveno zavarovanje, ki Lidlovkam in Lidlovcem krije širok spekter zdravstvenih storitev in omogoča prednostno ter kakovostno obravnavo, ter Lidlov koristen klepet, brezplačna pravna, psihološka in finančna pomoč, ki je zaposlenim v primeru stiske, vprašanj ali izzivov na voljo vse dni v tednu.
Izstopajoče kadrovske prakse, ugodnosti in razvojne programe več let zapored prepoznavajo tudi druge strokovne ustanove – že od leta 2014 so nosilci certifikata Družini prijazno podjetje, že petič pa so v letošnjem letu prejeli tudi certifikat Top Employer Slovenia in Top Employer Europe.
Vir/Foto: Lidl Slovenija