Na dogodku, ki je minuli konec tedna potekal na priznanem Gamergy igričarskem festivalu v Madridu, se je pomerilo 18 elitnih e-športnikov v simulacijskem dirkanju z vsega sveta, njihove nastope v posebej zasnovani Heineken Player 0.0 areni pa je v živo spremljal štirikratni svetovni prvak Formule 1 Max Verstappen.
»Ker je šlo za eno samo dirko, je treba priznati, da je poleg znanja in pripravljenosti o zmagi odločal tudi kanček sreče. Konkurenca je bila težka, sposobnosti Brazilca in Poljaka sem poznal že prej, vedel sem, da sta zelo dobra. Presenetil pa me je Japonec, ki je bil zelo hiter,« je po osvojitvi naslova pošteno povedal Jernej Dovžan, 19-letni študent računalništva in informatike, ki se je na tekmovanje pripravljal več mesecev, pri čemer mu je pri nastavitvah avtomobila pomagala tudi inženirska ekipa. »Sodelovati v tekmovanju Player 0.0 je bilo enkratno doživetje, se pa veselim povratka domov, da zmago proslavim še z domačimi in prijatelji,« je še dejal mladi vrhunski e-športnik.
Max Verstappen poudaril pomen sprejemanja pravih odločitev
Enkratnemu vzdušju v areni Player 0.0 je še več vznemirjenja dodala prisotnost Maxa Verstappna, ambasadorja znamke Heineken 0.0, ki se je srečal z oboževalci in čestital finalistom, pri čemer je izpostavil vedno bolj intenzivno prepletanje e-športov, motošporta in odgovornega uživanja. Dodal je: “Krasno je videti strast in predanost teh dirkačev. Player 0.0 še naprej prikazuje pomen spretnosti, osredotočenosti in sprejemanja pravih odločitev – ne le v dirkanju, ampak tudi v življenju.”
Najboljši voznik je tisti, ki ne pije
Tekmovanje Player 0.0, ki predstavlja ključno Heineken pobudo v okviru platforme Kadar voziš, ne pij, utrjuje sporočilo, da je najboljši voznik tisti, ki ne pije. Zasnovano je tako, da skozi dinamični svet iger širi sporočilo o odgovornem uživanju pijač med novimi generacijami. Letos je tekmovanje v obliki posebej zasnovane in inovativne mobilne dirkaške igre potekalo v dvajsetih državah po vsem svetu, med njimi tudi v Sloveniji. Zmaga na nacionalni ravni je predstavljala vstopnico za tekmovanje v Madridu.
“Tekmovanje Player 0.0 odraža našo predanost združevanju inovacij, odgovornosti in zabave,” je dejala Natacha Volpini, globalna vodja digitalnih inovacij za potrošnike. “S pobudami, kot je ta, dosežemo nova občinstva in navdihujemo odgovorne odločitve po vsem svetu.” S finalom v Madridu se je aktualna sezona tekmovanja zaključila, Heineken pa ima za Player 0.0 v letu 2025 še večje načrte, da skozi to privlačno platformo prispeva k varnejšim cestam po vsem svetu.
Vir/Foto: Heineken (epoha.si)