Glede zaščite imena »dubajska čokolada« je tako, da ima v Evropi geografsko oznako lahko le proizvod, ki je zaščiten kot lokalni izdelek kot sta npr. šampanjec po francoski pokrajini Champagne ali njeguški pršut, ki je značilen za črnogorski kraj okrog Cetinja, ali prekmurska gibanica za Prekmurje. Za Združene arabske emirate to ne velja in dubajska čokolada ima sestavine, ki niso iz tega mesta.
Za dve tablici čokolade je potrebno: 500 g mlečne ali temne čokolade,360 g pistacijine kreme/namaza,20 g tahinija,60 g masla,150 g testa kataifi (nasekljanega),½ čajne žličke kokosovega olja (po želji), model za čokolado.
Poleg čokolade so priljubljene tudi različice, npr. palačinke z dubajsko čokolado, svojo dubajsko čokolado so ta teden začeli prodajati tudi v ljubljanskih diskontnih trgovinah. Originalno slaščico neposredno iz Dubaja pri nas kupci naročijo v trgovini s hrano z vsega sveta Okusi svet, kjer čokolado ponujajo za 29,99 evra.
Začelo se je z idejo Sarah Hamouda Originalno dubajsko čokolado je pred tremi leti začela 38-letna uporabnica tiktoka Sarah Hamouda, ki zadnjih devet let živi v Dubaju. Lastno blagovno znamko čokolad je ustvarila leta 2021 in sprva je bil to postranski posel, ki pa je kmalu prerasel v vsesplošen trend. »Navdihnila me je nosečniška želja po čokoladi. Želela sem ustvariti nekaj več od zgolj tipične čokoladice,« je za CNN povedala ustanoviteljica podjetja Fix Sarah Hamouda. Dejala je, da si ni predstavljala, da bo njena ideja postala globalen trend. |
Vir:
Foto: