SLO bocni levo
SLO bocni desno

Hrvaška: Zagrebška pivovarna predstavila božično embalažo za Ožujsko

Regionalne

10.12.2024

Zagrebška pivovarna, ki je od leta 2012 v lasti družbe Molson Coors, je predstavila letošnjo praznično izdajo Ožujskega piva, že 35. po vrsti, ki jo je oblikovala Mateja Kovač, akademska slikarka in ilustratorka.

"Poslikava božičnega piva je tradicija Zagrebške pivovarne že 35 let in v tem obdobju smo imeli čast sodelovati z izjemno nadarjenimi hrvaškimi umetniki. Letos smo še posebej veseli priložnosti sodelovanja z Matejo, katere dizajn "ulični muzikanti" odlično pričara praznično vzdušje na svež in izviren način. Takoj smo se povezali z idejo in presodili, da je njena vizija najboljša izbira za 35. izdajo. Naša želja je, da v tem obdobju leta dodatno prispevamo k ustvarjanju prijetnega prazničnega vzdušja v družbi," je povedal Zlatko Novaković, višji blagovni vodja Zagrebačke pivovare.

"Moj delovni proces se običajno začne z raziskovanjem različnih smeri, običajno vzporedno ustvarjam različne kombinacije elementov, barv in kompozicij, pri čemer iščem tisto, kar najbolje odraža idejo. Ko sem z doseženim zadovoljna, skupaj z naročnikom izberem najboljšo različico, ki jo še izpopolnjujem. Še posebej me veseli, da je bil izbran motiv uličnih muzikantov, saj presega običajna pričakovanja. Je vesel in hkrati sodoben ter izžareva toplino in tradicionalno praznično vzdušje," je dejala Kovač.

Etiketo božičnega Ožujskega piva so skozi leta naslikali številni priznani umetniki, med njimi: Tea Jurišić, Ivan Lacković Croata, Miroslav Šutej, Ivan Blažetić Šumski, Saša Šekoranja, Stipan Tadić, Kaja Kajfež in mnogi drugi.

"Ta projekt, ki na edinstven način povezuje umetnost z našim produktom, je projekt, ki nam je v Zagrebški pivovarni še posebej pri srcu," je povedala Diana Jokić, vodja korporativnega komuniciranja Zagrebške pivovarne.

Vir: InStore
Foto: Zagrebška pivovara