Po pozdravu organizatorjev je udeležence nagovoril Ivan Stojanović, B2B direktor marketinga in prodaje Yettel Srbije.
Del programa, posvečen umetni inteligenci, je odprla Vittoria Gambirasi, globalna marketinška strateginja iz Švice, ki je podala širši pogled na generativno umetno inteligenco in kako jo lahko podjetja uporabijo za digitalizacijo.
Takoj za tem je potekal panel z naslovom:"Umetna inteligenca z mero: področja poslovanja, kjer je umetna inteligenca lahko koristna", govorili pa so o tem, kako najbolje uporabiti umetno inteligenco.
Panel je moderiral Nebojša Bjelotomić, IT strokovnjak, njegova sogovornika pa sta bila Milan Simić, country manager, Nortal in Luka Radovanović, soustanovitelj B2Bee SaaS, strokovnjak za inovacije in aplikacije AI.
O tej temi, a iz stališča medicine in diagnostike, je v pogovoru z Anico Telesković, novinarko RTS, spregovorila Marijana Vasilescu, direktorica MediGroup.
Zadnji panel v prvem delu je bil o srbskem gospodarstvu z naslovom "sposojenim" od Shakespeara: "Biti ali ne biti za srbsko gospodarstvo?", ki ga je vodil Zoran Drakulić, predsednik Kluba gospodarstvenikov, v pogovoru pa sta sodelovala: Dragijana Radonjić Petrović, ustanoviteljica in partner, MD Solution in Dragoljub Vukadinović, predsednik, Metalac.
Prvo del pred odmorom je zaključila predstavitev Jasne Bratičević, programska koordinatorka Centra za integracijo mladih, ki je skupaj z uporabniki centra predstavila delo centra, nato pa so si udeleženci privoščili odmor za kavo," powered by Jacobs".
Legendarni nogometaš in nekdanji kapetan srbske reprezentance in Manchester Uniteda, Nemanja Vidić, se je potem z Milanom Ćulibrkom, urednikom ekonomije v magazinu Radar, pogovarjal o karieri in podjetniški poti.
Snežana Stjepanović, CEO, Aircash S je spregovorila o prihodnosti fintech trga, sledil pa je panel "Bridging the Knowledge-Execution Gap", v katerem sta se Vladan Atanasijević, CEO, Egzakta Group in Rajka Šinik Vulić, direktorica, RBS Beograd pogovarjala z Anico Telesković o digitalni preobrazbi in izobraževanju.
V panelu z naslovom: "Gospodarstvo na prvem mestu", je Marko Čadež, predsednik Gospodarske zbornice Srbije govoril z Lavom Odorovićem, soustanoviteljem in direktorjem podjetja Relio in sicer o karierni poti in pogledu na gospodarstvo.
Ob koncu drugega bloka so udeleženci slišali dve predstavitvi. Darko Lukić, direktor Skupine Nelt, je spregovoril o poklicni poti in štiriletnih pripravah na zamenjavo vodstva Skupine Nelt, Ekaterina Egorova, CEO & CSO, IKEA Jugovzhodne Evrope, ki je nagovorila občinstvo na spletu pa je spregovorila o poslanstvu podjetja IKEA, ki potrošnikom zagotavlja udobje.
Po odmoru za kosilo je sledil pogovor o bančništvu Nikole Vuletića, predsednika IO UniCredit Bank Srbija z Milanom Ćulibrkom. Sledil je panel o digitalni transformaciji in poslovnem razvoju pod vodstvom Anice Telesković v katerem sta sodelovala Stjepan Orešković, ustanovitelj in večinski delničar, BOSQAR Invest in Stefan Lazarević, podpredsednik globalnih storitev & generalni direktor Srbije, NCR Voyix & predsednik, AmCham.
Konferenco sta zaključila Philip Zepter, predsednik Zepter International s katerim se je pogovarjal Milan Ćulibrk, razprava pa je potekala o viziji in inovacijah, ki so pripeljale do svetovnega uspeha Zepter International.
P.S. InStore Srbija se ob tej priložnosti zahvaljuje vsem udeležencem, sponzorjem, prijateljem in medijskim partnerjem, ki so prepoznali pomen in podprli CEO Summit 2024. Se vidimo naslednje leto!
Foto: InStore/Predrag Đukić