Nedavna analiza The Motley Fool je pokazala, da je bila košarica izbranih 20 izdelkov nacenejša pri nemškem diskonterju, kjer stanejo približno 65 dolarjev, pri Krogerju so dražji za 11 $, pri Whole Foods Market za približno 54 $ več.
Aldi še zdaleč ni največja veriga trgovin z živili v ZDA, po podatkih Euromonitor International, so lani zajeli le 1,4 % prodaje živil v ZDA v primerjavi s 25 % Walmarta, kjer ponujajo največ stvari, ki jih kupci iščejo med katerimi so tudi: organsko meso, blagovne znamke trgovin in predvsem hiter nakup želenega.
Imajo pa Nemci oboževalce, ki ponosno nosijo torbe, hlače in (poleti) "japonke znamke Aldi in jih tako ponosno reklamirajo kot da gre za neko modno blagovno znamko. Je pa Aldi najhitreje rastoča veriga trgovin z živili v Ameriki glede na število odpiranj novih trgovin že zadnjih pet let, pravijo podatki družbo JLL za nepremičninske storitve.
Trgovina z živili v ZDA je neusmiljena. Konkurenca je huda, stopnje dobička pa zadnje ačse, nizke.
Vir/Foto: Business Insider