SLO bocni levo
SLO bocni desno

ZDA: Za črni petek so ameriški kupci na spletu zapravili neverjetnih 10,8 milijarde dolarjev

Svetovne

02.12.2024

Ameriški kupci so na črni petek s svojimi mobilnimi telefoni, prenosnimi računalniki, namiznimi računalniki in drugimi napravami opravili za približno 10,8 milijarde dolarjev spletnih nakupov, kažejo posodobljeni statistični podatki Adobe Analytics.

 

Črni petek, dan po zahvalnem dnevu v ZDA, označuje uradni začetek praznične nakupovalne sezone za trgovce na drobno in konkurenca se je okrepila, da bi pridobili vsakega varčnega kupca, ki išče popuste.

Povečano spletno nakupovanje lahko koristi velikanom e-trgovine, kot sta Amazon.com in Walmart, ki upravlja 4.700 trgovin v ZDA in je veliko vložil v dostavo od trgovine do doma za praznično sezono, da bi spodbudili e-trgovino.

Ameriška internetna poraba se je na črni petek povečala za 10,2 odstotka, je izračunal Adobe, ki sledi napravam, ki uporabljajo svojo programsko opremo, da bi spodbudili več kot milijardo obiskov maloprodajnih lokacij v ZDA.

Leta 2023 so kupci v ZDA na črni petek na spletu porabili 9,8 milijarde dolarjev, leta 2022 pa 9,1 milijarde dolarjev, "pravi" Adobe.

Za letošnji črni petek je 58-letni Corey Coscioni povedal, da je iskal ugodne ponudbe na spletu in v trgovinah ter iskal "darila za vse: ženo, hčer in sebe."

Med najbolj prodajanimi izdelki na spletu so: ličila, izdelki za nego kože in las, a tudi zvočniki Bluetooth in aparati za espresso.

Spletni zaslužek igrač se je glede na oktobrsko prodajo in upoštevaje povprečno dnevno prodajo povečal za 622 %, medtem ko se je prodaja nakita povečala za 561 %, gospodinjskih aparatov pa za 476 % glede na oktober.

Ločeno je Salesforce, podjetje za programsko opremo v oblaku, sporočilo, da se je spletna prodaja v ZDA v petek povečala za 7 %, na 17,5 milijarde USD. V Salesforcu so analizirali vzorce prometa pri več tisoč spletnih trgovcih, kjer so kupci kupili veliko več gospodinjskih aparatov in pohištva kot sicer.

Vir/Foto: Adobe

Danes spletni ponedeljek
 
Marketinški termin za ponedeljek, ki pride za zahvalnim dnevom v ZDA so skovala podjetja, da bi prepričala kupce v več spletnih nakupuv. Običajno so na ta dan določeni izdelki ali skupine izdelkov občutno znižani. Gre za spletni odgovor na črni petek (Black Friday), ko trgovci ponudijo popuste v fizičnih trgovinah. Prvič so ga predstavili 28. novembra 2005 v sporočilu za javnost spletne trgovine Shop.org z naslovom »Kibernetski ponedeljek hitro postaja eden največjih spletnih nakupovalnih dni v letu«. In stvar (beri prodaja) je zaživela hireje od pričakovanj...