V središču sponzorstva bosta blagovni znamki Budweiser in Michelob ULTRA, na določenih trgih pa bodo opazne tudi lokalne blagovne znamke, piše v sporočilu družbe.
"Naše blagovne znamke so v središču najpomembnejših svetovnih kulturnih trenutkov in kultnih športnih dogodkov. Naše partnerstvo s klubskim svetovnim klubskim prvenstvom FIFA nadaljuje to tradicijo, saj združuje pivo in šport za navijače po vsem svetu ter ustvarja več trenutkov druženja in tovarištva," je dejal Michel Doukeris, izvršni direktor AB InBev.
"AB InBev je že skoraj 40 let sponzor naših dogodkov. Z veseljem jih lahko pozdravimo kot partnerja naslednjega klubskega svetovnega prvenstva v nogometu. Smo na začetku poti, ki bo na novo opredelila nogomet in oživila ta svetovni turnir. Z blagovnimi znamkami AB InBev lahko ustvarimo nepozabne trenutke za navijače po vsem svetu," je dejal Gianni Infantino, predsednik organizacije FIFA.
Prvenstvo bo združilo 32 najboljših klubov v 11 mestih gostiteljev. Kot del sponzorstva bo AB InBev ustvaril "edinstvene izkušnje" za potrošnike in podelil nagrado "Superior Player of the Match Award" (Najboljši igralec tekme).
Pivsko podjetje bo sponzoriralo tudi SP leta 2026, ki ga bo gostilo 16 mest v Kanadi, Mehiki in ZDA.
Vir: InStore
Foto: AB InBev