V več kot 1.558 trgovinah po vsej državi bodo razstavili izobraževalna gradiva, ki opozarjajo na dosledno zgledno zakonodajo, ki prepoveduje prodajo in točenje alkohola mladoletnim osebam.
»Skupina proizvajalcev piva pri Hrvaški gospodarski zbornici že desetletje izvaja kampanjo »Vključi vest – včasih je otrokom treba reči ne«, s katero želimo prispevati k preprečevanju mladoletnega uživanja alkohola. Gre za družbeni problem, ki zahteva partnerstvo na več ravneh in ponosni smo, da bomo v okviru sodelovanja z vodilnimi trgovskimi verigami na Hrvaškem sporočilo kampanje izpostavili v največjem številu trgovin doslej. Verjamemo, da bomo na ta način dosegli še večje število ljudi, predvsem trgovce in starše mladoletnih oseb ter dodatno ozavestili sodržavljane o škodljivosti mladoletnega pitja alkohola,« je povedala Ljudmila Bratko Gašpić, predsednica PR komisije Skupine proizvajalcev piva, Hrvaške gospodarske zbornice.
Akcijo je podprl tudi sociolog Bruno Šimleša, ki bo decembra na svojih družbenih omrežjih delil lastne izkušnje o vzgoji najstniške hčerke, da bi opozoril na pomen odprte komunikacije med starši in otroki.
»Starševstvo je zahtevno delo in nas vsak dan postavlja pred nove izzive, še posebej ko gre za teme, kot je alkohol, ki pridejo na dnevni red z odraščanjem otrok. Starše želim spodbuditi, naj se ne obotavljajo in se z otroki o vsem odkrito pogovarjajo. Tak pristop, ki temelji na zaupanju, otrokom omogoča, da se počutijo varne v lastni družini in gradijo samozavest, ki ni odvisna od vklopa v družbo za vsako ceno,« je povedal Šimleša.
V okviru akcije je še vedno na voljo priročnik za starše, ki smo ga pripravili v sodelovanju z društvom »Ti si OK« in je dostopen na spletni strani akcije. V njem lahko starši najdejo smernice, ki jim bodo v pomoč pri vzgojni obravnavi mladoletnikov, da jim pokažejo, kako se lahko odkrito pogovarjajo in gradijo odnos, ki temelji na zaupanju ter jih ozavestijo o pomenu strukturiranega prostega časa pri preprečevanju mladoletnega uživanje alkohola.
Vir/Foto: Instore Hrvaška