Predstavili so dva božična puloverja in sicer "home" (domačega), tradicionalne zelene barve, in "guest" (gostujočega), modre barve, ki naj bi spominjala na brezalkoholno pivo Carlsberg 0.0.
Potrošniki bodo puloverje lahko osvojili preko nagradnih iger in aktivacij, ki jih bo podjetje sprožilo na svojih družbenih omrežjih ter v okviru nagradnih iger, ki jih bo organizirala Asda na spletu.
V okviru kampanje bodo v sodelovanju z Drinkaware ozaveščali o odgovornem uživanju alkohola tudi na družbenih omrežjih.
"Lansko leto smo imeli neverjeten odziv na lansiranje božičnega skakalca, letos pa smo želeli oboževalcem podariti zgodnje božično darilo, tako da smo lansirali nogometno stvar. Carlsberg je zelo povezan z nogometom in to povezavo smo želeli proslaviti s temi fantastičnimi božičnimi puloverji, hkrati pa ohraniti smisel za humor, po katerem je znamka znana. Z dvema različicama puloverja zagotavljamo, da lahko vsi sodelujejo in odgovorno uživajo v prazniku," je dejal Sam Johnson, direktor trženja pri Carlsbergu.
Vir: InStore
Foto: Carlsberg