Ta korak je odgovor na vse večjo cenovno konkurenco v državi in vse večjo prevlado diskontnih verig. Z analizo razlik v ponudbi izdelkov med supermarketi, diskonti in lokalnimi trgovinami želijo v zavezništvu Eurocash opolnomočiti svoje partnerje z močnejšim pogajalskim vzvodom za boljše pogoje trgovanja.
Podobno se dogaja na mednarodnem področju, kjer je skupina European Marketing Distribution (EMD) razširila svoj doseg tako, da je v svojo družbo (beri zavezništvo) sprejela južnokorejsko skupino Lotte kot novega pridruženega člana.
Lotte je eden največjih trgovcev na drobno v Južni Koreji s podružnicami na Kitajskem, v Indoneziji, na Japonskem in v Vietnamu. Ima približno 50 milijard evrov letnega prometa. Trgovec je vključen tudi v trgovinsko verigo 7-Eleven.
Lotte želi s pomočjo EMD nadalje razvijati lastno blagovno znamko. Za evropske članice združenja sodelovanje ponuja potencialne možnosti za uvajanje azijskih konceptov.
Zvezo EMD sestavlja 14 članov in partnerjev, ki pokrivajo 250 trgovskih verig z živili v 18 državah, ki predstavljajo 56.000 prodajnih mest, s skupnim potencialnim potrošniškim prometom v višini 175 milijard evrov v Evropi.
Vir: www.plmainternational.com
Foto: Arhiv Instore