Veliko nagrado sempler za najboljšo medijsko strategijo v jadranski regiji je osvojil odmeven projekt »Poli 50 – Bila sem zraven«, ki ga je ob jubileju Perutnine Ptuj zasnovala Futura DDB.
Predsednica žirije Nermina Mašala Kelić je ob razglasitvi nagrad povedala, da je nagrajena kampanja izstopala po svoji celovitosti in edinstvenem pristopu vsakega medijskega kanala.
»V igri smo imeli več del, ki so uporabljala moč umetne inteligence, a tudi v tem delu je zmagovalna kampanja ponudila nekaj drugačnega od ostalih. Zato je bila kombinacija inovativnosti z avtentičnim pristopom, podanim skozi široko paleto medijev, letos zmagovalna kombinacija,« je razložila.
Kdo so dobitniki zlatih semplerjev?
Futura DDB je za projekt »Poli 50 – Bila sem zraven« poleg velikega semplerja prejela še zlato nagrado v kategoriji strateška uporaba medijskega spleta. Pri projektu pa je poleg oglaševalske agencije sodelovala tudi produkcijska hiša Instant.
Hrvaška je slavila v kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja, kjer je zlatega semplerja dobil projekt »Seksi telo«, ki so ga za podjetje Studena zasnovali v agenciji Imago Ogilvy, za produkcijsko stran pa je poskrbela produkcijska hiša DRAP.
V kategoriji najboljša ciljana akcija je bil nagrajen projekt »Najtežje besede«, ki sta ga oglaševalska agencija Pristop ter medijska agencija Pristop Media ustvarili za Nacionalni inštitut za javno zdravje. Zlato nagrado v kategoriji najboljša izkustvena akcija sta prejeli agenciji Media Publikum in McCann Ljubljana ter produkcijska hiša Squareme za projekt »(Ne)dostopna pobočja« naročnika Mastercard.
V kategoriji inovativna uporaba medija / medijskega formata ali komunikacijskega kanala je žirijo najbolj prepričal projekt »POLIvynils« (»POLIvinilke«), ki so ga za Perutnino Ptuj zasnovali v agenciji Futura DDB. Akcija #Pistachiogate, ki so jo v Futuri DDB in OMD Medii zasnovali za podjetje Globalna hrana d.o.o. / McDonald's Hrvatska, je prejela zlatega semplerja v kategoriji najboljša akcija na družbenih omrežjih.
V kategoriji najboljša uporaba mobilnega okolja je slavil projekt »Argeta, izzivalec čutil«, ki so ga za Atlantic Grupo zasnovali v oglaševalski agenciji Luna \TBWA, za produkcijo pa poskrbeli v Escapeboxu. Projekt Atlantic grupe, ki se imenuje »Barcaffe šloganje«, in pri katerem so moči združili Agencija 101, Promedia Group in AD+VENTURA, pa je dobil zlatega semplerja v kategoriji najboljši tehnološki pristop.
V kategoriji najboljša uporaba podatkov je bil nagrajen »Program zvestobe Telekoma Slovenije«, ki sta ga za Telekom Slovenije ustvarila oglaševalska agencija Pristop ter medijska agencija TS Media. Zlato nagrado v kategoriji najboljša PR-strategija ali promocija so prejeli oglaševalska agencija AV studio in produkcijski hiši Kerozin ter Studio 69 za projekt »Sranje«, ki so ga pripravili za Onkoman, Triglav Zdravje, MSD, Roche in Europlakat.
Zlati sempler v kategoriji najboljša uporaba vplivnostnega marketinga pa je šel v roke medijske agencije iPROM, oglaševalske agencije AV studio in produkcijske hiše Kerozin za projekt Blazno resno o HPV, ki so ga zasnovali za Zvezo društev za boj proti raku.
Dobitniki nagrad Sempler 2024
VELIKI SEMPLER ZA NAJBOLJŠO MEDIJSKO STRATEGIJO LETA
Poli 50 – Bila sem zraven
Oglaševalec: Perutnina Ptuj
Oglaševalska agencija: Futura DDB
Produkcijska hiša: Instant
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI STRATEŠKA UPORABA MEDIJSKEGA SPLETA
Poli 50 – Bila sem zraven
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI INOVATIVNA UPORABA MEDIJA/MEDIJSKEGA FORMATA ALI KOMUNIKACIJSKEGA KANALA
POLIvynils
Oglaševalec: Perutnina Ptuj
Oglaševalska agencija: Futura DDB
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA CILJANA AKCIJA
Najtežje besede
Oglaševalec: Nacionalni inštitut za javno zdravje
Medijska agencija: Pristop Media
Oglaševalska agencija: Pristop
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZKUSTVENA AKCIJA
(Ne)dostopna pobočja
Oglaševalec: Mastercard
Medijska agencija: Media Publikum
Oglaševalska agencija: McCann Ljubljana
Produkcijska hiša: Squareme
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA IZRABA DIGITALNEGA OKOLJA
Seksi telo
Oglaševalec: Studena
Oglaševalska in medijska agencija: Imago Ogilvy, Hrvaška
Produkcijska hiša: DRAP, Hrvaška
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA AKCIJA NA DRUŽBENIH OMREŽJIH
#Pistachiogate
Oglaševalec: Globalna hrana d.o.o. / McDonald's Hrvatska
Medijska agencija: OMD Media
Oglaševalska agencija: Futura DDB
Produkcijska hiša: OMD Media
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA MOBILNEGA OKOLJA
Argeta, izzivalec čutil
Oglaševalec: Atlantic Grupa
Oglaševalska agencija: Luna \TBWA
Produkcijska hiša: Escapebox
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA PODATKOV
Program zvestobe Telekoma Slovenije
Oglaševalec: Telekom Slovenije
Medijska agencija: TS media
Oglaševalska agencija: Pristop
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA PR-STRATEGIJA ALI PROMOCIJA
Sranje
Oglaševalci: Onkoman, Triglav Zdravje, MSD, Roche, Europlakat
Oglaševalska agencija: AV studio
Produkcijska hiša: Kerozin, Studio 69
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠI TEHNOLOŠKI PRISTOP
Barcaffe šloganje
Oglaševalec: Atlantic Grupa
Medijska agencija: Promedia Group
Oglaševalska agencija: Agencija 101
Produkcijska hiša: AD+VENTURA
ZLATI SEMPLER V KATEGORIJI NAJBOLJŠA UPORABA VPLIVNOSTNEGA MARKETINGA
Blazno resno o HPV
Oglaševalec: Zveza društev za boj proti raku
Medijska agencija: iPROM
Oglaševalska agencija: AV studio
Produkcijska hiša: Kerozin
Vir/Foto: MM (Marketing Magazin)