Priznanje poudarja uspešno prenovo blagovne znamke Alufix in inovacije na področju oblikovanja embalaže. Nagrada predstavlja redek dosežek v kategoriji gospodinjskih izdelkov. Nova vizualna identiteta združuje sodobno estetiko z ikonično tradicijo znamke.
Alufix, priznana avstrijska znamka, znana po visokokakovostnih gospodinjskih in gostinskih izdelkih, je prejela prestižno nagrado Red Dot: Najboljše med najboljšimi 2024 za izjemno oblikovanje embalaže. To priznanje je redek in pomemben dosežek v kategoriji gospodinjskih izdelkov in poudarja Alufix-ov inovativni pristop k embalaži, ki združuje modernost z bogato tradicijo znamke.
Prenova embalaže blagovne znamke Alufix, ki je del večje prenove znamke, začete leta 2023 ob 60. obletnici podjetja, igra ključno vlogo v trženjski strategiji njihovih izdelkov. V kategorijah prehrambnih izdelkov in gospodinjskih pripomočkov, nova zasnova embalaže zagotavlja, da izdelki Alufix izstopajo na policah, potrošnikom pa ponujajo eleganten, čist dizajn, ob tem pa ohranjajo prepoznavno rdečo barvo in značilno pisavo znamke.
»Izjemno smo počaščeni, da smo prejeli nagrado Red Dot: Najboljše med najboljšimi. To potrjuje trud, ki smo ga vložili v združevanje brezčasnih elementov blagovne znamke Alufix s sodobnimi oblikovalskimi smernicami,« je povedal Yuriy Golianych, generalni direktor gospodinjskega, reciklažnega in mednarodnega poslovanja v podjetju Biosphere Corporation. »Ta nagrada ne pomeni le prenove embalaže, ampak tudi našo zavezanost k izboljševanju potrošniških izkušenj s funkcionalnostjo in vizualno privlačnostjo.«
Embalaža, ki komunicira V okviru prenove je bila embalaža blagovne znamke Alufix preoblikovana v sodelovanju z dunajsko oglaševalsko agencijo KTHE | Team Farner. Posodobljen dizajn vključuje čist, moderen videz, pri čemer ohranja ključne elemente znamke, vključno z ikonično rdečo barvo in dodatkom logotipa »od leta 1963«, ki poudarja dolgoletno tradicijo Alufix. Embalaža prav tako vizualno prikazuje vsak izdelek, kar omogoča strankam, da hitro prepoznajo, kaj je v notranjosti.
»Želeli smo, da naša embalaža komunicira tako kakovost kot zaupanje, hkrati pa jo potrošnik hitro prepozna na trgovinskih policah,« je dejal Golianych.
»Ne gre le za to, da izdelki dobro izgledajo, ampak tudi za to, da še naprej služijo svojemu praktičnemu namenu in predstavljajo trajne vrednote blagovne znamke Alufix.«
Svetla prihodnost za Alufix Prenovljeni izdelki blagovne znamke Alufix, vključno z aluminijasto folijo, vrečkami za smeti in papirjem za peko, so že na voljo v trgovinah Mercator, Spar, Tuš, Jager, Kea, Leclerc, Merkur.
O Biosphere Corporation Podjetje Biosphere Corporation je bilo ustanovljeno leta 1997 in je eno vodilnih na trgu proizvodnje in distribucije gospodinjskih in higienskih izdelkov v Ukrajini ter pomemben igralec v Vzhodni Evropi in Srednji Aziji. Biosphere Corporation združuje družino 14 lastnih blagovnih znamk, ki so med vodilnimi v svojih segmentih. Portfelj izdelkov vključuje približno 2000 artiklov, pri čemer se mesečno proda več kot 18 milijonov izdelkov. |
P.S. Več informacij na spletni strani www.alu-fix.com.
Vir/Foto: MERIT HP d.o.o