Z akcijo, ki traja do 15. decembra, bo del sredstev od prodaje vode Sara v prodajalnah Mercator in Konzum namenjen štirim plavalnim klubom: Spidu iz Sarajeva, Zmaj Alpammu iz Tuzle, »Orki iz Mostarja in 22. aprilu iz Banja Luke.
Obraz te kampanje je Lana Pudar, najuspešnejša bosansko-hercegovska plavalka, ki jo je Sara voda v začetku leta izbrala za obraz znamke.
"Kot podjetje verjamemo v potencial športa za navdih in opolnomočenje mladih. S podporo plavalnim klubom in sodelovanjem z Lano Pudar želimo mlade športnike po vsej BiH spodbuditi, da dosežejo svoje cilje in postanejo ponos naše države. Lana je pravi primer, kako lahko vera v mlade prinese neverjetne rezultate. Njena predanost, delavnost in strast do plavanja so navdih ne le za vrstnike, ampak tudi za vse nas. Zato verjamemo, da je po vsej naši državi veliko mladih, ki si tako kot Lana zaslužijo priložnost, da izstopijo in pokažejo svoj potencial," je povedal Stipe Bevanda, direktor Sarajevskega kiseljaka.
Kot so še poudarili v družbi, je Sara voda usmerjena v razvoj športa in promocijo zdravega načina življenja z željo, da bi mladi športniki v Bosni in Hercegovini imeli možnost napredovati in dosegati svoje cilje.
Vir: InStore
Foto: Sarajevski kiseljak