Molson Coors bo s prevzemom večinskega deleža prevzel upravljanje celotnega marketinga, maloprodaje, prodaje in razvoja blagovne znamke.
Novica o prevzemu so sporočili po nedavni predstavitvi nove vizualne identitete in embalaže ter prve nacionalne kampanje, v kateri sodeluje Johnson kot eden od ustanoviteljev.
V družbi poudarjajo, da pri tem prevzemu v Molson Coorsu izpostavljajo potencial znamke Zoa Energy, ki so jo dodatno podprli s podatki o nakupih blagovne znamke, ki kažejo, da 50 % kupcev po prvem nakupu ponovno kupi enega od izdelkov znamke.
"Gradimo zmagovalni portfelj, ki potrošnikom ponuja izbiro v najrazličnejših priložnostih, brezalkoholni segment pa je ključni del te strategije. Zoa nam odpira vrata, da sodelujemo in se širimo izven naše osnovne dejavnosti. Z Zoo sodelujemo zadnja tri leta in verjamemo, da je prišel čas, da ta znamka doseže naslednjo stopnjo rasti in obsega," je dejala Michelle St. Jacques, glavni komercialni direktor Molson Coors.
Znamko Zoa Energy so ustanovili leta 2021, Molson Coors pa je kmalu postal partner znamke, nakar je septembra letos prevzel nekoliko večji delež v znamki, vodilini pa so se pridružilu upravnemu odboru.
Vir: InStore
Foto: Zoa Energy