Sporazum združitve vključuje "zlitje" Parmacotta v Salumifici GranTerre, združeno podjetje pa bo razpolagalo z več kot 1,1 milijarde evrov prihodkov, 2,5 tisoč zaposlenih in 20 proizvodnih obratov po vsej Italiji (14 Salumifici GranTerre in šest Parmacotto), poroča SEEbiz.
Tako doma kot na mednarodni ravni, s posebnim poudarkom na ZDA in ključnih evropskih trgih bosta združeni podjetji veliko močnejši v enem podjetju.
Podjetji sta ob združitvi začrtali petletni načrt za doseganje prometa v višini več kot 1,5 milijarde evrov, kar spodbujajo sinergije in širitev na nove mednarodne trge.
Pričakujejo, da bo združitev, ki jo bodo odobrili regulatorji, zaključena v prihodnjih mesecih.
Salumifici GranTerre obvladuje zadruga GranTerre iz Modene, Parmacotto pa je v lasti investicijske družbe AZ družine Zaccanti.
Skupina GranTerre se ponaša s portfeljem priznanih D.O.P. in I.G.P. izdelki, vključno z znamenitimi suhomesnatimi izdelki, kot so: parmski pršut, pršut San Daniele, salame Cacciatore, Speck Alto Adige in Mortadella Bologna, starani sire, kot so: Parmigiano Reggiano, Grana Padano, Pecorino, Asiago in Piave, a tudi maslo in pripravljene jedi.
Pod edinstveno blagovno znamko GranTerra skupina vključuje zbirko znanih imen, kot so Parmareggio, Casa Modena, Senfter, Agriform, Alcisa in Teneroni.
Z 18 proizvodnimi obrati v Italiji, namensko logistično bazo in štirimi mednarodnimi podružnicami skupina zaposluje več kot 2,8 tisoč ljudi in izvaža svoje izdelke v 75 držav po vsem svetu. Skupina GranTerre je lani dosegla več kot 1,6 milijarde evrov prometa.
Parmacotto je znan predvsem po štirih blagovnih znamkah: Parmacotto, Parmacotto Selection, Boschi Fratelli in Salt & Twine, ponuja pa obsežno paleto delikatesnih izdelkov, od tradicionalnih suhomesnatih izdelkov za rezanje do praktičnih mesnih izdelkov, pripravljenih za uživanje. Delujejo v šestih proizvodnih obratih, štirih v Italiji in dveh v Bostonu v ZDA.
Vir: SEEBiz
Foto: Parmacotto