SLO bocni levo
SLO bocni desno

Italija: Mesni podjetji Salumifici GranTerre in Parmacotto sta se združili

Svetovne

06.11.2024

Predstavniki proizvajalca suhomesnatih izdelkov in sira Salumifici GranTerre ter blagovne znamke suhomesnatih izdelkov Parmacotto, so se dogovorili za združitev in ustvarili eno največjih podjetij v Italiji za blagovno znamko suhomesnatih izdelkov, pripravljenih jedi in kuhane šunke.

Sporazum združitve vključuje "zlitje" Parmacotta v Salumifici GranTerre, združeno podjetje pa bo razpolagalo z več kot 1,1 milijarde evrov prihodkov, 2,5 tisoč zaposlenih in 20 proizvodnih obratov po vsej Italiji (14 Salumifici GranTerre in šest Parmacotto), poroča SEEbiz.

Tako doma kot na mednarodni ravni, s posebnim poudarkom na ZDA in ključnih evropskih trgih bosta združeni podjetji veliko močnejši v enem podjetju.

Podjetji sta ob združitvi začrtali petletni načrt za doseganje prometa v višini več kot 1,5 milijarde evrov, kar spodbujajo sinergije in širitev na nove mednarodne trge.

Pričakujejo, da bo združitev, ki jo bodo odobrili regulatorji, zaključena v prihodnjih mesecih.

Salumifici GranTerre obvladuje zadruga GranTerre iz Modene, Parmacotto pa je v lasti investicijske družbe AZ družine Zaccanti.

Skupina GranTerre se ponaša s portfeljem priznanih D.O.P. in I.G.P. izdelki, vključno z znamenitimi suhomesnatimi izdelki, kot so: parmski pršut, pršut San Daniele, salame Cacciatore, Speck Alto Adige in Mortadella Bologna, starani sire, kot so: Parmigiano Reggiano, Grana Padano, Pecorino, Asiago in Piave, a tudi maslo in pripravljene jedi.

Pod edinstveno blagovno znamko GranTerra skupina vključuje zbirko znanih imen, kot so Parmareggio, Casa Modena, Senfter, Agriform, Alcisa in Teneroni.

Z 18 proizvodnimi obrati v Italiji, namensko logistično bazo in štirimi mednarodnimi podružnicami skupina zaposluje več kot 2,8 tisoč ljudi in izvaža svoje izdelke v 75 držav po vsem svetu. Skupina GranTerre je lani dosegla več kot 1,6 milijarde evrov prometa.

Parmacotto je znan predvsem po štirih blagovnih znamkah: Parmacotto, Parmacotto Selection, Boschi Fratelli in Salt & Twine, ponuja pa obsežno paleto delikatesnih izdelkov, od tradicionalnih suhomesnatih izdelkov za rezanje do praktičnih mesnih izdelkov, pripravljenih za uživanje. Delujejo v šestih proizvodnih obratih, štirih v Italiji in dveh v Bostonu v ZDA.

Vir: SEEBiz

Foto: Parmacotto