V okviru pekovske skupine Bimbo Group bo Don Don prevzel vodilno vlogo pri razvoju poslovanja in prodajnega programa v Srednji in Južni Evropi, kjer Bimbo Group doslej ni bil prisoten. Don Don bo še naprej krepil tržne deleže na vseh petnajstih trgih, kjer že uspešno posluje. Pekovski proizvodi Don Don bodo preko Bimbo Group pridobili edinstveno priložnost za promocijo in prodajo na globalnih trgih.
Združena pekovska skupina bo okrepila regijsko prisotnost ter nadaljevala z naložbami v visokotehnološke tovarne, strateške povezave in prevzeme na ključnih trgih.
Vrednost transakcije niso razkrili. Podjetji bosta morali pred prevzemom izpolniti določene pogoje, ki naj bi jih izpolnili v naslednjih petih mesecih.
Kot so sporočili iz pekarske skupine, bo Don Don s tem poslom okrepil regionalno prisotnost in nadaljeval z vlaganji v visokotehnološke tovarne, strateška partnerstva in prevzeme na ključnih trgih.
Pekovski izdelki Don Don bodo prek Bimba dobili edinstveno priložnost za promocijo in prodajo na svetovnih trgih, so še sporočili.
Skupina trenutno deluje v Sloveniji, Srbiji, Bosni in Hercegovini, Bolgariji, Romuniji in na Hrvaškem.
Izdelke izvažajo tudi na Kosovo, v S.Makedonijo, Grčijo in Slovaško.
Slovenska skupina zaposluje več kot 2400 ljudi, v letu 2023 pa je dosegla prodajo v višini 190 milijonov evrov, kar je 8-odstotna rast glede na leto prej, čisti dobiček skupine pa se je skoraj podvojil, na 21 milijonov evrov.
Grupo Bimbo je prisoten v 35 državah Severne in Južne Amerike, Evrope, Azije in Afrike. Upravlja skoraj 230 proizvodnih obratov in več kot 1500 prodajnih centrov.
Vir: InStore
Foto: Don Don