Skupni prihodek družbe v tretjem četrtletju je dosegel 9,1 milijard evrovv, v prvih devetih mesecih pa 26,9 milijard.
Čisti dohodek v Afriki in na Bližnjem vzhodu se je povečal za 23,1%, za 1,8%, azijsko-pacifiška regija in Evropa pa sta dosegla padec čistega prihodka v višini 0,4% in 1,1%.
"Dobili smo četrtino leto uravnotežene rasti. Naše poslovanje se še naprej razvija v skladu z načrtom kljub izzivom na trgu, predsvsem v nekaterih regijah. Kot je načrtovano, v drugi polovici leta znatno povečujemo svoje tržne naložbe," je dejal Dolf van den Brink, izvršni direktor Heinekena.
Nizozemska pivovarska skupina Heineken, katere del je tudi Pivovarna Laško Union, je v tretjem četrtletju vknjižila 5,5 odstotka manj kot pred enim letom. Količina prodanega piva se je vseeno rahlo povečala.
Količine prodanega piva so se v tretjem četrtletju na letni ravni povečale za 0,7 odstotka. Največ je k rasti prispevala znamka Heineken, ki je zabeležila 8,7-odstotno rast.
Količina prodanega brezalkoholnega piva in ciderja se je povečala za 11 odstotkov.
V Sloveniji se je količina prodanega piva povečala na ravni srednje enomestne številke, količina prodanega premijskega piva pa se je povečala na ravni "močne dvomestne številke", so zapisali danes v svojem poročilu.
Vir: Instore
Foto: Heineken