Iz Pariza: Maksim Đurović
Ram Rampalli: "Innovation in Food Value Chain"(Inovacije v prehrambeni verigi)
Ram Rampalli, podpredsednik Walmart Global Tech, je govoril o inovacijah v prehrambeni verigi vrednosti. Poudaril je pomen digitalizacije in uporabe novih tehnologij za izboljšanje vseh sestavljank verige, od proizvodnje do potrošnika, vse s ciljem ustvariti učinkovitejše in trajnostnejše poslovne modele.
Prvi panel: "Is AI really a game changer for life science and food industry?" (Ali je UI resnično odločilni dejavnik za znanost in prehrambeno industrijo?)
Umetna inteligenca (AI) je že imela pomemben vpliv v industrijah, kot sta zdravstvo in logistika, a lahko resnično prinese spremembe tudi v prehrambeni industriji? Panelisti so raziskovali priložnosti in izzive, s katerimi se AI sooča pri prizadevanjih za izboljšanje industrije, od razvoja izdelkov in uporabniške izkušnje do proizvodnih in formulacijskih procesov.
Na prvem panelu so govorili: Aadit Patel, NotCo, SVP, AI Product and Engineering,Ruben Sabah, Hyperplan et Roquette, Alexandre De Souza Carvalho, Roquette, Head of Marketing Food & Nutrition, Alon Chen, Tastewise & TasteGPT - The Food Intelligence Platform.
Panel je moderirala Alizée Blanchin, direktorica in partnerka v Hello Tomorrow. Razprava je pokazala, da kljub velikim zmožnostim, ki jih ponuja UI za izboljšanje proizvodnih procesov obstajajo omejitve in izzivi, ki jih mora industrija premagati za popolno izkoriščenost tehnologije.
Drugi panel: "From lab to market: Recipes for innovation" (Iz laboratorija v trgovino: recepti za inovacije)
Na drugem panelu so se osredotočil na inovacije in kako prenesti tehnološka odkritja iz laboratorijev na trg. V razpravi so poudarili teme, kot so: natančna fermentacija in izzivi pri popularizaciji nadomestnih prehranskih dodatkov oz. proteinov. Kljub številnim možnostim se v teh tehnologijah še vedno soočajo z ovirami, kot so: zakonodajni okvir v EU, cena, tekstura ali okus, kar preprečuje širšo uporabo in sprejemanje trenda med investitorji in potrošniki.
Na panelu so govorili: Nadine Bongaerts-Duportet, Gourmey, Chief Innovation Officer
Richard C Delerins, Food Analytics - Los Angeles & Paris, PhD, CEO, Alexandre Leboeuf, Sodexo, VP Open Innovation and Partnerships.
Moderator panela je bil Ben Constantini, ustanovitelj in direktor podjetja Sesamers. Panelisti so poudarili, da kljub obsežnemu prostoru za inovacije ostaja najbolj pomemben izziv o tem, kako nove tehnologije narediti komercialno vzdržne in dostopne na širšem trgu.
Tretji panel: "Deeptech & AI - Going deeper for food sustainability" (Z UI do poudarjanja trajnosti v prehrani)
Na tretjem panelu so se osredotočili na trajnost v prehrambeni industriji, s poudarkom na zmanjševanju emisij CO2 in ekološko odgovornih praksah. Prehrambena industrija in kmetijstvo predstavljata do 30 % globalnih emisij CO2 in zato bodo odločitve v industriji in tiste, ki jih bodo sprejemali potrošniki v prihodnjih letih imele velik vpliv na panogo. V panelu so raziskovali različne pristope, od zmanjševanja odpadkov in njihove uporabe do izboljšanja embalaže in sledljivosti izdelkov, ki so trenutno predmet številnih raziskav in regulacij ter razprave o trendih in naložbah, do zakonodajnih sprememb in inovativnih pobud, ki podpirajo dekarbonizacijo industrije.
Na panelu so govorili: Henrietta Hearth, Big Idea Ventures, VP, Bosco Emparanza, Moa Foodtech, Johann Steinert, Orbem, director New Markets.
Panel je moderirala Beatriz Jacoste Lozano, direktorica KM ZERO Food Innovation Hub. Panelisti so razpravljali o odločilnih trendih in pobudah, ki jih izvajajo za zmanjšanje emisij ogljikovega dioksida in spodbujanje bolj trajnostne prihodnosti prehrambene industrije.
P.S. Na vsehh panelih in predstavitvah so pokazali in dokazali, da prihodnost prehrambene industrije temelji na inovacijah, ki lahko na novo opredelijo način ustvarjanja, distribucije in potrošnje izdelkov po vsem svetu.