V okviru kampanje so lansirali omejeno serijo linije Black Label z motivi serije, ki je že v prvem mesecu po premieri prve sezone dosegla več kot 111 milijonov gledalcev po vsem svetu.
Na steklenicah so namreč številke od 001 do 456, ki jih imajo "igralci" v seriji, poleg tega znamenita figura hodečega moža namesto fraka nosi zeleno trenirko.
"To partnerstvo združuje dve globalni ikoni, škotski viski, ki je številka ena na svetu in svetovni televizijski fenomen. Naši zvesti oboževalci bodo navdušeni nad obliko steklenic, ki bo zbirateljem omogočala, da se počutijo del iger. Pri Johnnie Walkerju nadaljujemo z inovacijami in dokazujemo, kako je mogoče uživati v viskiju z edinstvenimi in ustvarjalnimi izkušnjami, partnerstvi in priložnostmi," je dejal Josh Dean, podpredsednik Johnnie Walker, Diageo Severna Amerika.
Kampanja se je začela v ZDA, Evropi in Aziji ter bo vključevala različne aktivacije ter kampanje na družbenih medijih.
Vir: InStore
Foto: Diageo Severna Amerika