Kaj pričakovati od letošnjega E-commerce Jam?
Čeprav bo v središču dogajanja podelitev nagrad in druženje, bo tudi poskrbljeno za vedoželjneže.
Na dogodku bodo potekala tudi navdihujoča predavanja, med drugim bo predaval Constantine Gavrykov, strokovnjak za oblikovanje z več kot 20-letnimi izkušnjami, ki je sodeloval z vrhunskimi svetovnimi blagovnimi znamkami, kot so Decathlon, Adidas, Tommy Hilfiger, itd.. Njegov vpogled v prihodnost e-trgovine vas bo okrepil, da boste v tej hitro razvijajoči se panogi ostali v ospredju.
Z bolj lokalno zgodbo, ki odlično poveže naša dva trga, pa bo na oder stopil David Osojnik (na fotografiji zgoraj), vodja spletne prodaje v Medexu. S »potopisom« Medexa, nam bo na hitro predstavil zgodovino Medexa in kako so prej – retail fokusiran brand - v samo 2 letih spremenili v zelo dominantega e-commerce igralca. Kot zanimivost, del prodaje, ki ga predstavljajo nakupi prek splet jim je uspelo namreč povečati za več kot 300 %!
Organizatorji poudarjajo: „Resnična vrednost dogodka E-commerce Jam je v povezavah, ki jih boste sklenili. Mreženje je ključnega pomena za uspeh v tej industriji in ta dogodek je zasnovan tako, da združuje prave ljudi.“
Skratka, gre za nepozaben večer, poln druženja, novih znanj in poznanstev, vstopnina pa je simbolična.
Več o dogodku si lahko preberete na uradni spletni strani TUKAJ.
Vstopnice so na prodaj na Entrio.
Trenutno poteka tudi posebna promocija Black Friday, kjer je cena vstopnice (s promo kodo: "BF20") še za 20% nižja!
Vir/Foto: E-commerce Jam