Trgovino so odprli v skladu s posodobljenim konceptom verige, ki predvideva sodobno opremo in "udobnejšo" organizacijo nakupovalne poti in prodajnega prostora, so sporočili iz družbe.
Nova trgovina Magnit Comestic pokriva površino 206 kvadratnih metrov, potrošnikom pa ponuja več kot 8.500 izdelkov, vključno s tistimi v kategorijah, kot so: kozmetika, dišave, čitsila za gospodinjstva itd.
Franšizni partner, ki je odgovoren za operativno vodenje trgovine v prvi polovici leta 2025 načrtuje odprtje novih franšiznih poslovalnic pod blagovno znamko Magnit in sicer v različnih formatih.
"Ni naključje, da je kozmetika pri Magnitu postala naša prva franšizna trgovina. Ta format je bolj fleksibilen glede prilagoditev informacijskega sistema ter zahteva manj investicij v primerjavi z drugimi. Pričakujemo, da bo Magnit Cosmetic eden najbolj priljubljenih formatov za franšizne partnerje. Obenem ima naš prvi franšizni partner resne izkušnje na področju trgovine z živili in gostinstvom oz.gospodinjstvi in zato smo prepričani, da bo lahko uspešno vodil trgovine Magnit in formate, povezane s hrano. Trenutno se skupaj pripravljamo na odprtje novih maloprodajnih trgovin. Magnit nadaljuje pogajanja z tudi drugimi potencialnimi partnerji," je povedal Anatolij Makarov, direktor za razvoj omrežja, nepremičnine in delovanje maloprodajne mreže Magnit.
Avgusta so iz Magnita napovedali uvedbo franšiz za večino svojih maloprodajnih formatov. Podjetje svojim partnerjem ponuja obratni franšizni model, ki predvideva, da ti delujejo kot agenti za prodajo blaga Magnita in da so odgovorni za operativno vodenje trgovin.
Magnit partnerjem zagotavlja celovito strokovno podporo v vseh fazah poslovanja, od priprave lokacije do oblikovanja ponudbe, analitike in integracije informacijskih sistemov.
Začetne franšize bodo Magnitu omogočile hitrejši razvoj mreže, poleg tega pa bo trgovec partnerjem omogočil, da dosežejo novo raven razvoja svojega poslovanja, pravijo v podjetju.
Vir: InStore
Foto: Magnit